فردی که خود را معاون قلابی دادستان نظامی تهران عنوان کرده بود از یک شرکت 311 میلیون تومان کلاهبرداری کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۹۷۰۸
معاون قلابی دادستان نظامی تهران دستگیر شد

حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد: در اسفند ماه سال گذشته فردی به دفتر شرکت خدمات مهندسی در خیابان نیاوران تهران مراجعه و با نشان دادن کارت جعلی، خود را بازپرس و معاون دادستان نظامی تهران و دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق تجارت معرفی می کند.

وی با اظهار این که می تواند در امور حقوقی با شرکت همکاری کند، حل مشکل دو ملک متعلق به شرکت را در مراجع قضایی برعهده می گیرد. نامبرده پس از گذشت مدتی با ارائه یک سری احکام قضایی جعلی مدعی می شود که موفق به حل مشکل پرونده ها شده و بابت این کار مبلغ 311 میلیون تومان از شرکت می گیرد.

پس از مدتی مدیران شرکت متوجه جعلی بودن احکام می شوند ولی متهم به طرق مختلف آنان را تهدید می نماید که در صورت افشای موضوع، برایشان مشکل ایجاد کند. در نهایت یکی از مدیران شرکت، موضوع را به حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح گزارش می کند که برای جلوگیری از متواری شدن و استمرار سوء استفاده های متهم، با حکم مراجع قضایی و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، فرد جاعل دستگیر و به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع و غصب عنوان، بازداشت شد.

وی به همین شیوه از شخص دیگری نیز 25میلیون تومان دریافت و قرار بوده بعد از پایان کار 200 میلیون تومان دیگر بگیرد که دستگیر می شود.

معاون مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح در این ارتباط به همه هموطنان توصیه کرد که تحت تأثیر سخنان افراد فرصت طلب و سودجو که با برقراری ارتباط ناسالم سعی در مخدوش کردن چهره دستگاه قضایی و کارکنان خدوم آن را دارند، قرار نگیرند.

محمدعلی حاجی احمدی افزود: دستگیری بسیاری از کارچاق کنان و جاعلین بر اساس گزارش های مردمی بوده است که حتی منجر به کشف جرایم بزرگ شده و همواره سپاسگزار و قدردان همکاری مردم عزیز هستیم.

وی گفت: حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح با شماره تلفن 82902526 و نمابر 82902563 و سامانه پیامکی 50002911406 آماده دریافت گزارش های مردمی است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها