گروه تروریستی و تکفیری داعش در ادامه بدعت های خود با تبلیغات در تلاش برای جذب دختران و زنان اندونزیایی و اویغور در سین کیانگ چین به منظور تن دادن به خواسته نامشروع تروریست ها و شرکت در به اصطلاح جهاد نکاح است.
کد خبر: ۷۰۵۶۳۷
جنجال جهاد نکاح در اندونزی و چین

گروه تکفیری داعش طی چند روز گذشته جزواتی در برخی نقاط اندونزی و دانشگاه اسلامی شریف هدایت الله و برخی مساجد توزیع کرد و از زنان اندونزیایی خواست در جهاد نکاح به منظور تن دادن به خواسته نامشروع این گروه تکفیری شرکت کنند.

تروریست ها مدعی شده اند بهشت این زنان را تضمین می کنند.

گروه تروریستی داعش چندی پیش ضرب الاجلی برای زنان موصلی تعیین کرده بود تا به خواسته نامشروع تروریست ها تن دهند و گرنه کشته خواهند شد.

روزنامه های تمپو و جاکارتا گلوب روز پنجشنبه اعلام کردند که پلیس جاکارتا پس از توزیع جزوات و فیلمی در پایتخت اندونزی برای تشویق زنان به منظور تن دادن به خواسته نامشروع تروریست ها در حال تلاش برای پیدا کردن افرادی است که در پشت توزیع این جزوه ها در یک دانشگاه اسلامی بوده اند.

سودارنوتو عبدالحکیم معاون دانشجویی این دانشگاه اسلامی اندونزی که فیلمی از تبلیغات تروریست های داعش را از طریق تلفن همراه دریافت کرده است روز پنجشنبه در نشست خبری، گفت که پروفسور شمس الدین رییس شورای علمای اسلامی اندونزی محتویات این جزوه و فیلم را که توسط گروه تروریستی داعش توزیع شده گمراه کننده دانست.

شمس الدین گفته است که تفکرات و آموزه های گروه تکفیری و تروریستی داعش در جهاد انحرافی است. اسلام در جهاد از زنان در مقابل دشمنان محافظت می کند.

بنابر برخی گزارش ها طی چند روز گذشته از طریق شبکه های اجتماعی پیام هایی به دختران اویغور ارسال و گروه تروریستی داعش از آن ها دعوت کرده است در به اصطلاح جهاد نکاح شرکت کنند.

پلیس چین در حال تحقیق در خصوص گزارش هایی از دریافت این پیام توسط دختران اویغور در ایالت خودمختار سین کیانگ است که این گروه تکفیری ارسال کرده اند.

گفته می شود اعضای تروریست داعش با استفاده از توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی از چندین دانش آموز مدارس سین کیانگ برای شرکت در به اصطلاح جهاد نکاح دعوت کرده اند.

تماس گیرنده از آنها خواسته است تحصیل را رها کرده و با سفر به عراق به خواسته نامشروع تروریست ها تن دهند.

گفته می شود دولت چین اکنون این پیام ها را تحت نظارت قرار داده و تنها در یک روز و در یک شبکه اجتماعی بیش از دو هزار پیام را در این زمینه حذف کرده است.

از این افراد درخواست شده است با سفر به اندونزی عازم عراق شوند و به گروه تروریستی و تکفیری داعش بپیوندند.

محمد العریفی مفتی عربستانی و از رهبران فکری تکفیری ها برای نخستین بار بدعتی با عنوان جهاد نکاح را در سال 2011 میلادی برای تقویت روحیه تروریست های داعش در سوریه صادر کرد، حکمی که با ابراز انزجار و محکومیت علمای اهل سنت در جهان اسلام روبه رو شد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها