دو مرد که هنگام سرقت از یک دامداری در شهرستان نظرآباد استان البرز، صاحب آنجا را کشته بودند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۲۷۴۱
قتل مرد دامدار هنگام دزدی احشام

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در این باره به جام‌جم گفت: چندی پیش مردی با مرکز فوریت‌ های پلیسی 110 تماس گرفت و از زخمی شدن مرد همسایه‌اش که صاحب یک دامداری بود، خبر داد.

ماموران انتظامی با حضور در محل مشاهده کردند، صاحب دامداری بشدت مجروح و با دست و پای بسته بی‌هوش رها شده است و اثری از احشام در دامداری نیست.

سرهنگ فریدون مکرمی افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، مرد مصدوم به بیمارستان انتقال یافت، اما ساعاتی بعد بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست داد و جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحقیقات اولیه پلیس معلوم کرد، احشام شبانه از دامداری سرقت شده و به نظر می‌رسد سارقان، صاحب آنجا را به قتل رسانده‌اند. بنابراین جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری سارقان قاتل آغاز و چند روز پیش رد پای دو متهم سابقه‌دار شناسایی شد.

به این ترتیب، این دو مظنون دستگیر شدند و با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کردند، شبانه وارد دامداری شده و هنگام سرقت، صاحب آنجا را بشدت کتک زده و پس از سرقت هفت راس دام، فرار کرده‌اند و گمان نمی‌کرده‌اند وی کشته شده باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی اعتراف متهمان و ادامه تحقیقات مشخص شد، آنها علاوه بر این سرقت، از چند دامداری دیگر نیز احشام سرقت کرده‌اند.

با صدور قرار قانونی برای عاملان جنایت، دو خریدار دام‌های سرقتی نیز شناسایی و دستگیر شدند. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها