رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با تاکید بر نامشروع بودن رژیم صهیونیستی، مقاومت را تنها گزینه برای بازپس گیری حقوق غصب شده ملت فلسطین و اخراج اشغالگران قدس دانست.
کد خبر: ۶۷۵۹۶۰
مقاومت تنها گزینه برای بازپس گیری فلسطین است

خالد مشعل گفت: بزرگداشت سالروز نکبت (روزی که صهیونیستها سرزمین فلسطین را اشغال کردند)، یادآوری مسیر مقاومت و تبدیل اشغالگری و آوارگی به آزادی و بازگشت به سرزمین است.

وی افزود: اسرائیل از لحظه نکبت (روز اشغال فلسطین) با وجود ماشین کشتار نتوانسته است مشروعیت کسب کند و ملت ما در داخل فلسطین ملت ریشه دار است و مردم آواره در خارج از فلسطین هم به فرزندانشان راه بازگشت به فلسطین را آموزش می دهند.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با تاکید بر ضرورت تشکیل کشور فلسطین در تمام سرزمین فلسطین و اخراج تمام اشغالگران، افزود: تحقق اهداف ما مستلزم مقاومت و وحدت ملی است.

مشعل گفت: مقاومت تا زمانی که اشغالگری وجود دارد، ادامه خواهد یافت و هیچ تعارضی میان فعالیت سیاسی و مقاومت نیست، زیرا سیاست جایگزین مقاومت نیست.

وی تاکید کرد: مقاومت گزینه ما از لحظه اقامت در اردن تا انتقال به سوریه و ورودمان به قطر بوده است.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به عصبانیت اشغالگران قدس از تلاش حماس برای آشتی با فتح و مانع تراشی آمریکایی ها در این زمینه، افزود: ما به خاطر آشتی امتیاز دادیم اما هرگز به اشغالگران امتیاز نمی دهیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها