مرد معتاد وقتی متوجه شد همسرش تصمیم به جدایی گرفته است، در یکی از محله‌های شهرستان شهریار به جان او سوءقصد کرد و پس از فرار قصد خودکشی داشت که با هوشیاری مرد همسایه دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۶۹۷۲
نجات معجزه‌آسای زن در حمله شوهر

به گزارش جام‌جم، روز اول اردیبهشت مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 غرب استان تهران تماس گرفت و از سوءقصد به جان زن همسایه‌شان در یکی از محله‌های شهرستان شهریار خبر داد. کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با اطلاع از موضوع و اعزام به محل حادثه، مشاهده کردند زن چهل ساله‌ای بر اثر اصابت چاقو بشدت زخمی شده و یکی از آن ضربه‌ها نیز به گردنش اصابت کرده و در شرایط بد جسمی به سر می‌برد.

ماموران، زن زخمی را به مرکز درمانی منتقل کردند و با گزارش موضوع به بازپرس برجسته، کشیک ویژه قتل دادسرا پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات در این باره آغاز شد. کارآگاهان با تحقیق ازهمسایه‌ها متوجه شدند، آنها روز حادثه، شوهر زن زخمی را با لباس خون‌آلود و چاقو به دست مشاهده کرده‌اند و هنگامی که همسایه‌ ها قصد سد کردن راهش را داشته‌اند، آنها را تهدید کرده و متواری شده است. این در حالی بود که یکی از مردان همسایه‌ بدون توجه به این تهدیدها، به تعقیب مرد چاقو به دست پرداخته، اما کسی از او و متهم فراری خبر ندارد.

کارآگاهان جنایی در ادامه با پی بردن به هویت ضارب فراری جستجو برای دستگیری وی را ادامه دادند تا این که ساعاتی پس از حادثه یکی از همسایه‌ها با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از دستگیری ضارب فراری خبر داد. ماموران با اعزام به محل و با تحویل گرفتن متهم، او را همراه مردی که به فرار او پایان داده بود، به پلیس آگاهی منتقل کردند. ابتدا در تحقیق از مرد همسایه معلوم شد او پس از تعقیب ضارب فراری او را هنگامی که قصد خودکشی داشته به دام انداخته است.

در حالی که تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده ادامه داشت، دو روز پیش مسئولان بیمارستان با پلیس تماس گرفتند و خبر دادند که زن چهل ساله از مرگ حتمی نجات یافته است، اما قادر به صحبت کردن نیست.

در مرحله بعدی تحقیقات متهم که از زنده ماندن همسرش مطلع شده بود، با اعتراف به سوءقصد به جان وی گفت: از چند سال پیش ماده مخدر مصرف می‌کردم، همسرم از موضوع باخبر شد و سعی در ترک‌دادن من داشت و چند مرتبه نیز مرا در کمپ ترک اعتیاد بستری کرد، اما بی‌فایده بود و تهدیدهایش نیز برای جدایی در من تاثیر نداشت.

متهم اضافه کرد: همسرم به من، بچه‌ها و زندگی‌مان عشق می‌ورزید و گمان نمی‌کردم تهدیدهایش برای جدایی جدی باشد. چند روز پیش از حادثه وقتی دوباره درباره جدایی با من حرف زد، به دلیل علاقه به او نمی‌توانستم جدایی‌اش را تحمل کنم و فقط مرگ می‌توانست ما را از هم جدا کند. بنابراین قصد جانش را کردم و به گمان این که مرده است، فرار کردم و به خارج از شهر رفتم تا خودکشی کنم، اما یکی از همسایه‌ها که در تعقیبم بود، مانع شده و مرا به دام انداخت.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها