برنامه های انتخاباتی شبکه یک سیما اعلام شد:

پخش زنده مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

مدیر شبکه یک سیما از تصمیم صدا وسیما برای پخش زنده مناظره های تلویزیونی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: پخش این مناظره ها به تعداد نهایی نامزدها بستگی دارد.
کد خبر: ۵۵۶۴۵۲
پخش زنده مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

مهدی فرجی امروز(دوشنبه) در نشستی خبری افزود: در شورای معاونان سازمان صدا وسیما، تصمیم بر این بوده که این مناظره ها زنده برگزار و پخش شود اما این مساله بستگی به تعداد نامزدها دارد.

وی گفت: بطور طبیعی در فرصت تبلیغات انتخاباتی که طبق قانون 20 روز است، فقط در صورتی می توان مناظره تلویزیونی برگزار کرد که تعداد نامزدها محدود باشد و در غیر این صورت صدا وسیما فکری برای معرفی نامزدها خواهد کرد.

فرجی از اظهارنظر درباره کم و کیف برگزاری مناظره ها خودداری و تاکید کرد که تصمیم گیری درباره این موضوع در ستاد انتخابات صدا وسیما که مسوولیت آن با معاون سیاسی این سازمان است، اتخاذ می شود.

وی در عین حال گفت: در مهلت 20 روزه تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، پخش سریال های تلویزیونی قطع نمی شود و برگزاری مناظره ها آسیبی به جدول پخش مجموعه های تلویزیونی شبکه های سیما نمی زند.

مدیر شبکه یک سیما، مستند «سراج» و برنامه « نوبت مردم» را از جمله برنامه های انتخاباتی این شبکه عنوان کرد و ادامه داد: برنامه سراج به تاریخچه انتخابات در ایران خواهد پرداخت و نوبت مردم نیز با هدف دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات طراحی شده است.

به گفته فرجی، برنامه ای در خصوص عملکرد و وظایف شورای نگهبان و اهمیت نظارت نهادهای نظارتی بر بحث انتخابات در دست تهیه است و برنامه های گفت وگو محور با موضوع انتخابات طراحی شده است که به تدریج در جدول پخش شبکه یک قرار می گیرند.

وی افزود: پخش برنامه هایی که به بررسی اهمیت نقش و جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا اختصاص دارد نیز از نیمه اردیبهشت ماه در شبکه یک آغاز می شود و قرار است مستند «مدرسه در دست بچه ها» از ساخته های «اُرُد زند» نیز بزودی از این شبکه پخش شود.

مدیر شبکه یک سیما افزود: در آستانه انتخابات نیز سفرنامه کمال واحدی به چندین استان آغاز می شود تا شور و نشاط اجتماعی برای شرکت در انتخابات را به نمایش بگذارد.

وی گفت: فیلم تلویزیونی «از طاهر آباد تا نادر آباد» با مضمون طنز درباره انتخابات شوراها تهیه شده است که در چند روز مانده به برگزاری انتخابات پخش می شود.

فرجی ادامه داد: برنامه صبحگاهی «حرف حساب» که از برنامه های پرطرفدار اقتصادی به شمار می رود نیز در برنامه های آتی خود موضوع انتخابات را دستمایه قرار داده است.

وی یادآور شد که مجموعه تلویزیونی «پایتخت 2» نیز در ایام نوروز یکی از قسمت های خود را به موضوع انتخابات و اهمیت آن اختصاص داد که بازتاب خوبی در جامعه داشت.

مدیر شبکه یک سیما از توافق این شبکه با «محمدرضا شهیدی فرد» مجری و تهیه کننده تلویزیونی برای ساخت سری جدید برنامه گفت وگو محور «پارک ملت» برای فصل تابستان خبر داد و گفت که تغییراتی نسبت به گذشته در این برنامه ایجاد خواهد شد.(ایرنا)

newsQrCode
برچسب ها: مناظره انتخابات
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۰
۰
مدیران محترم صدا و سیما خواهش می كنم از پخش برنامه مناظره انتخاباتی جلوگیری كنید نگذارید مردم همین اعتماد باقی مانده به مسئولین را هم از دست بدهند مناظره88 این را نشان داد و متاسفانه قبح ها ریخت و به جای اینكه كاندیداها برنامه خودشان را برای مردم بگویند فقط بدگویی و سلب اعتماد عمومی از یكدیگر نمودند. مردم شریف ایران دنبال رییس جمهور اصلح هستند تا به این گرانی ها و مشكلات در معیشتشان خاتمه دهد و باری از روی دوششان بردارد نه اینكه فرافكنی وزرا و مسئولین دولت های گذشته را ببینند واعتمادشان سست تر شود.
سعید رحیمیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۰
۰
سلام.من موافق صد درصد پخش مناظره ها هستم.چرا نباید مناظره باشه؟چطور میشه بدون شناخت انتخاب كرد؟
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۰
۰
فقط خدا كنه این مناظره كننده ها هرچی كه خواهند گفت حرف دلشون باشه و عملشون با گفته هاشون یكی باشه.
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۰
۰
باسلام فقط ازصداوسیما می خواهیم كه مسائل كلیشه ای وحرفهای عوام فریب بخورد مردم ندهند وازافراد خاصی كه مدنظر ونزدیك خودشان است استفاده ابزاری نكنند

نیازمندی ها