خواننده ایرانی وارد تالار مشاهیر آمریکا شد

جام جم نوا: محسن یگانه که از ابتدای دی‌ماه امسال برای برگزاری تور کنسرت‌های خود روانه آمریکا شده بود، تندیس معتبر سالن نوکیا را به عنوان یکی از مشاهیر این تالار دریافت کرد.
کد خبر: ۷۵۷۳۴۷
خواننده ایرانی وارد تالار مشاهیر آمریکا شد

تندیس مشاهیر سالن نوکیا به کسانی اهدا می‌شود که بتوانند ظرفیت این سالن را تکمیل کنند. محسن یگانه توانست در اجرای خود ظرفیت ۷۱۰۰ (هفت هزار و صد نفری) این سالن را تکمیل کند و روز با شکوهی را برای ایرانیان مقیم لس آنجلس در این سالن رقم بزند. یگانه در کنسرت خود قطعه "یکی هست" مرتضی پاشایی را با همراهی کم نظیر مردم اجرا کرد.
پیش از محسن یگانه در سال ۲۰۱۴ مشاهیری همچون مارک آنتونی، خوان گابریل، یانی، چارلی ویلسون و … در این سالن به روی صحنه رفته بودند. شهرام ناظری به همراه پسرش (حافظ) نیز در ماه مارس در این سالن به اجرای برنامه پرداخته بودند.
محسن یگانه اولین خواننده رسمی داخل کشور است که موفق به کسب این عنوان شده است.

محسن یگانه در صفحه شخصی اش با انتشار این عکس نوشت:
«همیشه میگن صبور باش اجازه بده موقعش برسه! وقتش شد و شما کمک کردین الان اینجایی باشم که هستم! کم و زیادش مهم نیست ولی لذّت داره که دیگران از صمیم قلب برات آرزوی موفّقیت کنن!
لذّتش انگیزه میده به آدم که همچنان پیشرفت کنه!اگه پیشرفتی میبینین بدونین دلیلش شما بودین! چه راه طولانی پیش رو هست تا کارای عجیب انجام بدیم! کارایی که بعد ها با لذت مرورشون کنیم! این عکس هم توضیح زیاد داره ولی انقدر بقیه توضیح دادن که فک نکنم نیازی باشه در موردش شفاف سازی کنم!!! ایشالا آلبوم بعدی جبران کنم این همه سال لطف بی منّت شمارو... عاشقتونم، محسن یگانه
خداست که به انسان ها اعتبار و عزّت میده»

بسیاری از اهالی موسیقی در صفحات شخصی خود این افتخار به محسن یگانه تبریک گفته‌اند.
کنسرت‌های این خواننده به دلیل استقبال خوب ایرانیان بار‌ها توسط تهیه‌کنندگان مربوطه تمدید شد، به طوری که محسن یگانه پس از گذشت یک ماه و نیم همچنان در حال برگزاری کنسرت در ایالات مختلف آمریکا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها