جام جم نوا: دوست داشتن هر چند حالا یک روز در تقویم جهانیان به نام خود دارد، اما هیچ بهانه ی تقویمی نمی خواهد. هر روز تقویم می تواند روزی برای دوست داشتن باشد.
کد خبر: ۶۵۷۴۶۱
دوستت دارم به روایت ده خواننده/دانلود

دوستی و عشق از گذشته تا به حال همیشه یکی از محورهای اصلی آهنگ ها و ترانه ها بوده است به این بهانه جام جم نوا، مجموعه ای از 10 ترانه محبوب خوانندگان با عنوان «دوستت دارم» را جمع آوری کرده است که شنیدنش امروز خالی از لطف نیست .

1. «دوستت دارم خدا» / رضا صادقی
بهتر دیدیم دوستت دارم ها را نخست با سپاس گذاری از یزدان پاک آغاز کنیم. نخستین ترانه این فهرست به رضا صادقی تعلق دارد.

دوستت دارم خدا


2. «تو را دوست دارم» / فرهاد مهراد
«ز پوچ جهان هیچ اگر دوست دارم/ تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» دومین ترانه این فهرست متعلق به زنده یاد فرهاد مهراد است که با شعری زیبا از مهدی اخوان ثالث، عشق به وطن را فریاد می زند.

تو را دوست دارم


3. «دوست دارم» / گروه هفت
سومین ترانه دوستت دارم ها به آهنگ گروه محبوب هفت تعلق دارد. این گروه که در سال 92 آلبومی به همین نام را منتشر کردند، توانستند موفقیت های گذشته خود را دوباره تکرار کنند. ترانه «دوست دارم» یکی از زیباترین و موفق ترین ترانه های این گروه محسوب می شود.

دوست دارم


4. «دوست دارم» / سیروان خسروی
رتبه چهارم دوستت دارم ها از آلبوم «جاده رویاها» سیروان خسروی انتخاب شده است.

دوست دارم


5. «دوست دارم» / مازیار فلاحی
پنجمین ترانه دوستت دارم ها، یک دوستت دارم آرام با صدای لطیف مازیار فلاحی است. مازیار فلاحی یکی از خوانندگان محبوب حال حاضر ایران است که با ترانه هایش آرامش و لذت می بخشد.

دوست دارم


6. «دوستت دارم» / ناصر عبدالهی
«یکبار خواب دیدن تو به تمام عمر می ارزه/ دوستت دارم و تاوان آن هر چه باشد، باشد» شاد روان ناصر عبدالهی دکلمه زیبایی به نام «دوستت دارم» را در آلبومی به همین نام در کنار 9 ترانه دیگر در سال 79 منتشر کرده است.

دوستت دارم


7. «دوست دارم» / مهدی مقدم
مهدی مقدم خواننده موفقی است که تا کنون چندین کار مشترک با سایر هنرمندان انجام داده است. رتبه هفتم دوستت دارم ها نیز به کاری مشترک از مهدی مقدم و کیارش حسن زاده تعلق دارد که ملودی شاد و ترانه غمگینی دارد!

دوست دارم


8. «دوست دارم» / میثم ابراهیمی
«امروز پر از شوق چشمای من/ با تو، پر از عشقه روزای من» هشتمین ترانه این فهرست به ترانه شاد میثم ابراهیمی تعلق دارد که کاری است پر انرژی و امیدوارانه.

دوست دارم


9. «دوست دارم» / احسان حق شناس
نهمین ترانه این فهرست متعلق به احسان حق شناس است. حق شناس ترانه «دوستت دارم» را در آخرین آلبوم خود به نام «فرکانس» به همراه یازده ترانه دیگر در زمستان 91 منتشر کرد.

دوست دارم


10. «دوست دارم» / محسن یگانه

دهمین و آخرین ترانه فهرست دوستت دارم ها متعلق به یکی از محبوب ترین خوانندگان پاپ ایران، یعنی محسن یگانه است. محسن یگانه در سال 92 همچنان پرکار و موفق ظاهر شد و توانست با انتشار ترانه های موفق بسیاری همچنان در اوج باقی بماند.

دوست دارم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها