محمد حسام‌پور، مدیر تامین برنامه شبکه نمایش از انتخاب فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی برای پخش هر روزه از شبکه نمایش خبر داد. این شبکه هر روز هشت فیلم و سریال به مخاطبان ارائه می‌کند.
کد خبر: ۷۵۲۷۳۴

به گزارش روابط عمومی سیما، حسام‌پور درباره جدول پخش شبکه نمایش که از چند روز قبل با شبکه تماشا ادغام شد،‌ گفت: در رویکرد جدید شبکه نمایش به‌عنوان شبکه فیلم و سریال مخاطبان این شبکه می‌توانند روزانه چهار فیلم سینمایی و چهار سریال تماشا کنند.

وی افزود: در جدول پخش جدید شبکه نمایش ساعت پخش از هشت به 12 ساعت افزایش یافته و هر سریال و فیلم یک‌بار در روز تکرار می‌شود.

حسام‌پور اظهارکرد: به‌دلیل استقبال مخاطبان از بخش سینما کلاسیک که با نقدهای مسعود فراستی از اول تیرماه ۱۳۹۳ پخش آن شروع شده‌ مانند گذشته هرشب ساعت یک بامداد یک فیلم به نمایش درمی‌آید و تکرار آن روز بعد ساعت 14 خواهد بود.

حسام‌پور درباره دیگر بخش‌های شبکه نمایش توضیح داد: ساعت 23 همانند گذشته به پخش فیلم‌های جذاب و جدید اختصاص دارد و تکرار آن ساعت 7 صبح روز بعد است. ساعت 22 سریال ایسان به نمایش درمی‌آید که از شبکه تماشا پخش می‌شد و تکرار آن روز بعد ساعت 10 صبح خواهد بود و ساعت 20 به پخش فیلم‌های سینمایی خانوادگی اختصاص یافته که تکرار آن روز بعد ساعت 11 صبح است.وی ادامه داد: ساعت 19 به پخش سریال اختصاص دارد که اکنون سریال خانواده کرانفورد به نمایش درمی‌آید و تکرار آن ساعت 9 صبح روز بعد است. ساعت 17 پخش تله‌فیلم در نظر گرفته شده که تکرار آن ساعت 5 صبح روز بعد خواهد بود. این روزها ساعت 15 سریال پنج روز و ساعت 13 سریال روزگار جوانی پخش می‌شود که تکرار آنها به ترتیب ساعات 4 و 3 صبح روز بعد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها