چهره‌ها و حادثه‌ها

جدی جدی غرق می‌شدم

مجید علم‌بیگی از بازیگران عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما در فیلم‌ها و مجموعه‌هایی از جمله «عشق+2»، «خاله سوسکه»، «آوایی در گلستان» و... حضور داشته است. وی هم‌اکنون به جز نقشی که در سریال «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی ایفا کرده، مشغول تمرینات تئاتری ویژه گروه کودک و نوجوان است. آخرین بار او را در نمایش «آی کچلا» به کارگردانی صادق عاشورپور دیدیم.
کد خبر: ۴۹۲۶۰۹

مجید علم‌بیگی خطرناک‌ترین حادثه زندگی‌اش را این طور تعریف می‌کند:

حدود هشت سال پیش در سریال «آوایی در گلستان» که درباره حفظ محیط زیست و فضای سبز بود بازی داشتم، در یک سکانس قرار بود بخشی از جنگل آتش بگیرد و من برای فرار از آتش وارد باتلاقی که در همان حوالی بود، بشوم.

با فرمان رامین لباسچی کارگردان مجموعه تا زانو وارد باتلاق شدم، اما از آنجایی که شناگر ماهری نبودم کم کم حس کردم واقعا دارم غرق می‌شوم.

هر چه فریاد زدم و کمک خواستم همه فکر کردند جزو فیلمنامه است و بعضی‌ها هم برای بازی خوبم سوت و دست می‌زدند. حتی سرم هم زیر آب رفته بود و از دهنم حباب خارج می‌شد. دیگر امیدی نداشتم، شانس آوردم، همسرم آن روز در آنجا حضور داشت. او چون با خصوصیات من آشناست وقتی متوجه شد کار از شوخی گذشته، درخواست کمک کرد.

بعد از این‌که فهمیدند قضیه جدی است، همه شروع به جیغ و داد کردند. صدابردار مجموعه که نجات‌غریق هم بود، یک دفعه وسط باتلاق پرید و نجاتم داد. از این باتلاق جان سالم به در بردم، اما به بیماری شدیدی دچار شدم؛ گوش‌هایم عفونت کرد و بناچار تا مدتی مجبور شدیم طرح را متوقف کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها