شبکه‌های مختلف سیما در سال جاری شش سریال جدید را روی آنتن می‌فرستند که «تا رهایی»،«هوش سیاه»،«سایه‌های شهر» و «پرانتزباز» مجموعه‌های ایرانی و «برامول» و «فرانک ریوا» سریال‌های خارجی هستند.
کد خبر: ۳۱۹۲۰۶

شبکه‌ اول سیما

شبکه‌ اول سیما «تا رهایی» را به عنوان نخستین سریال هفتگی جدید خود پس از عید نوروز چهارشنبه‌ها روی آنتن می‌فرستد. «تا رهایی» را حسین تبریزی کارگردانی و مجید اوجی تهیه کرده است. این سریال در 13 قسمت ساخته شده است. سعید نیک‌پور ، حسن جوهرچی ، روناک یونسی، جعفر دهقان، مریم بوبانی،مهدی سلوکی و مهدی صبایی از جمله بازیگران این سریال هستند.

بر اساس این گزارش، پخش سری سوم «کلانتر»، شنبه‌ها از شبکه‌ اول سیما ادامه می‌یابد. سری سوم «کلانتر» را همانند سری‌های پیشین، محسن شاه‌محمدی نوشته و کارگردانی کرده است. اصغر زائری تهیه «کلانتر 3» را برعهده دارد و ایرج نوذری، فرهاد مهادیان، لیلا موسوی و لیلا ترانه بازیگران نقش‌های این مجموعه اپیزودیک هستند که به تلاش‌های کلانتر و همکارانش برای حل پرونده‌های جنایی می‌پردازد.

«ماموران آبی‌پوش» عنوان سریال یکشنبه‌های شبکه‌ی اول سیماست که 9 قسمت از آن پیش از تعطیلات نوروز پخش شده است. هال مک‌الروی و تونی مورفت از جمله سازندگان این سریال هستند و از بازیگران این سریال به جولی نیهیل در نقش کریس‌ریلی،جان وود (تام کرویدون)،مارتین ساکس( پاتریک ) و پل بی‌شاپ (استیوارت) می‌توان اشاره کرد. این سریال درباره‌ی تلاش‌های گروهی پلیس برای حل پرونده‌های محلی است.

«آشپزباشی» سریال دوشنبه‌های شبکه‌ی ملی است . محمدرضا هنرمند، کارگردان و جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده‌ی این سریال هستند و از بازیگران آن به پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، مهراوه شریفی‌نیا و فرهاد اصلانی می‌توان اشاره کرد. آشپزباشی درباره‌ی اکبر و مینو زوجی است که در کار و زندگی شخصی بسیار موفق هستند و کارشان را از یک زیر پله آغاز کرده‌اند و اکنون رستوران بزرگی دارند اما سوء‌تفاهمی همه‌چیز را به هم می‌ریزد.

مجموعه‌ی «پرستاران» همانند سال‌های اخیر سه‌شنبه‌ها پخش می‌شود. در این اثر استرالیایی بازیگرانی مانند کریس اورلی در نقش شان، الکساندرا فولر(ایو)، ناتالی سالیبا(جسیکا) جان هاوارد (فرانک) کریستوفرگاباردی(وینسنت) بازی می کنند.«پرستاران» درباره‌ی اتفاقاتی است که در بیمارستانی شلوغ رخ می‌دهد.

سریال «در چشم باد» جمعه‌ها روانه‌ی آنتن می‌شود. این سریال به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و با بازی بازیگرانی مانند پارسا پیروز فر، کامبیز دیرباز و محمود پاک نیت ساخته شده است . این سریال قصه زندگی خانواده‌ی«ایرانی» را از دوره قیام میرزاکوچک ‌خان‌جنگلی تا فتح خرمشهر به تصویر می‌کشد.

 سریال‌های شبکه‌ اول سیما ساعت 22 و 15 دقیقه پخش می‌شود.

شبکه‌ دو سیما

شبکه‌ دو یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها سریال 6 قسمتی «سایه های شهر» را پخش می‌کند.مرتضی آتش زمزم- کارگردان و تهیه کننده «سایه های شهر» است .این سریال به موضوعاتی چون موساد و انرژی اتمی‌ می‌پردازد.

سریال ترکی«حلالم کن» روزهای شنبه و چهارشنبه پخش می‌شود این در حالیست که «حلالم کن» در سال 88 سه شنبه‌ها روی آنتن می‌رفت. این سریال را چلیک یرک سوی کارگردانی کرده است و از جمله بازیگران آن به مرشد آقا باغ در نقش مراد و آهوگل اوروک (پرستار) می‌توان اشاره کرد. این سریال فرد بزهکاری را به تصویر می‌کشد که هنگام گریختن از دست نیروهای پلیس در مسجدی به روی او باز می‌شود و همین امر باعث می‌شود مراد در مسیری روحانی و معنوی قرار گیرد.

سریال «داستان بروس‌لی» جمعه‌ها روی آنتن می‌رود. این مجموعه را لی من کی ساخته است. در این فیلم کواک کوان چان در نقش بروس لی بازی می‌کند و میکلله لانگ (لیزالی)، تد الی دوران (بلر) از دیگر بازیگران آن هستند.

شبکه‌ی دو تکرار سریال «به کجا چنین شتابان» را روزهای زوج ساعت 18و50 دقیقه روی آنتن می‌فرستد.سریال «به کجا چنین شتابان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه‌ی تهران است که ابوالقاسم طالبی آن را نوشته و کارگردانی و حسن شکوهی این سریا ل را تهیه‌کرده است. آهو خردمند،رضا رویگری و بابک حمیدیان از جمله بازیگران«به کجا چنین شتابان» هستند. داستان این سریال به افرادی می‌پردازد که می‌خواهند یک‌شبه ره صد‌ساله بروند و به بهایی که برای این کار می‌پردازند توجه نمی‌کنند.

سریال‌های شبکه‌ دو سیما ساعت 21 و 20دقیقه پخش می‌شود.

شبکه‌ سه سیما

این شبکه سریال «هوش سیاه» به کارگردانی مسعود آب‌پرور را در نوبت پخش دارد که هنوز زمان دقیق روی آنتن رفتن آن مشخص نیست.این مجموعه در 13 قسمت 50 دقیقه ای به تهیه‌کنندگی عباس فاطمی نویسی ساخته شده است و حسین یاری ، کیکاووس یاکیده و رضا آشتیانی از جمله بازیگران آن هستند. «هوش سیاه» داستان سرگرد احمدی -معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه ای پلیس – است که همراه با دستیاران خود درگیر حل پرونده پیچیده یک خرابکار در حوزه رایانه و الکترونیک می‌شود.

سریال «بازگشت خوشبختی» قرار است روزهای دوشنبه تا چهارشنبه روانه‌ی آنتن شود. این مجموعه در نوروز هر روز پخش می‌شد. «بازگشت خوشبختی» را رینتارو مایوزومی کارگردانی کرده است. ایسائو هاشیزومه در نقش جیرو و رومی هیراگی (موئه) از جمله بازیگران این سریال ژاپنی هستند. بازگشت خوشبختی» داستان زنی ژاپنی به نام موئه است و فرازوفرودهای زندگی او را در راه دستیابی به آرزوهایش به تصویر می‌کشد.

سریال‌های شبکه‌ سه سیما ساعت 20 و 15 دقیقه روی آنتن می‌رود.

شبکه‌ تهران

سیمای پایتخت سه سریال جدید «پرانتز باز»، «برامول» و «فرانک ریوا » را پخش می‌کند.

سریال « پرانتز باز» به تهیه کنندگی داریوش بابائیان و به کارگردانی کیومرث پوراحمد جمعه‌ها ساعت 19 روی آنتن می‌رود. این سریال که در قالب 20 اپیزود ساخته شده و داستان مسافرانی است که برای اقامت به هتلی می‌روند که ماجراهای گوناگونی برای آن‌ها رخ می‌دهد .اکبر عبدی، رضا کیانیان، مرضیه برومند، از جمله بازیگران «پرانتز باز» هستند.

سریال «فرانک ریوا» دوشنبه‌ها ساعت 19 روی آنتن می‌رود.این مجموعه داستان پلیسی به نام ریوا است که در جریان تحقیقات خود متوجه می‌شود که پلیسی به نام رزونی به دست دوستش که سال‌ها با مافیا همکاری می‌کند،مصدوم شده است.

سریال «برامول» پنجشنبه‌ها ساعت 23 پخش می‌شود.این مجموعه، داستان پزشک زنی است که اواخر قرن 18 به طبابت در بیمارستان مشغول است اما به علت اختلاف با رییسش استعفا می‌دهد و درمانگاهی در منطقه‌ی فقیرنشین لندن می‌سازد.

سریال «هشدار برای کبرا11» یکشنبه‌ها روانه‌ی آنتن می‌شود. این سریال آلمانی داستان دو پلیس بزرگراه است که در هر قسمت با خلافکاران درگیر می‌شوند و بازیگر ثابت آن اردوگان آتالای است.

مجموعه‌ «به کجا چنین شتابان»‌نیز روزهای فرد ساعت 21 و 25 دقیقه پخش می‌شود.

سریال «نقابدار» دوشنبه‌ها روانه‌ی آنتن می‌شود. این مجموعه‌ی پلیسی داستان ماکس زاندر است که درمزار خانوادگی اش قسم یادمی کند با نبرد با تبه کاران دربرابر فجایع بایستد.

سریال «شاید برای شما اتفاق بیفتد» جمعه ها روی آنتن می‌رود.این سریال را اکبر تحویلیان تهیه می‌کند و به بازتاب اعمال انسان در زندگیش می‌پردازد.

سریال« محله تهرونی ها» به تهیه کنندگی وکارگردانی سهیل موفق شنبه‌ها ساعت 19 پخش می‌شود. این مجموعه که در نوروز نیز روی آنتن می‌رفت،در قالبی طنز به اصلاح الگوی مصرف نان می پردازد . از جمله بازیگران «محله‌ی تهرونی‌ها» می‌توان به محسن قاضی مرادی ، مهران رجبی ، رامین ناصر نصیر و شیوا بلوریان اشاره کرد.

«هشدار برای کبرا 11»،«نقابدار»،«برامول» و «شاید برای شما اتقاق بیفتد» ساعت 23 روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها