رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری مردی که برای انتقام از همسرش اقدام به توهین و تهدید وی در یک صفحه‌ جعلی کرده‌ بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۲۷۶

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ تورج کاظمی در گفتگو با ایسنا در این‌باره گفت: اوایل دی‌ماه سال گذشته بود که زنی ۲۴ ساله با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد که فردی ناشناس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و کذب علیه وی کرده و باعث از بین رفتن آرامش شخصی و خانوادگی‌اش شده است که در همین راستا تیمی ویژه از ماموران پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان تحقیقات زن جوان از اختلاف با همسرش خبر داد، گفـت: در عین حال شاکی اعلام کرد که به هیچ فرد خاصی مشکوک نیست.

وی ادامه داد:‌ همچنین در جریان رسیدگی به این شکایت و با توجه به اینکه مزاحمت‌های متهم ادامه داشت، ماموران به سرنخ‌های جدیدی دست پیدا کرده و متوجه شدند که فرد مزاحم اطلاعات دقیقی از زندگی شخصی و حتی زناشویی شاکی دارد که همین امر سبب شک ماموران به همسر این زن شده و او را مورد پرسش و پاسخ قرار دادند.

کاظمی با اشاره به تناقض گویی‌های همسر شاکی گفت:‌ ماموران تقریبا اطمینان پیدا کردند که عامل مزاحمت همسر شاکی است و در همین راستا او را مورد بازجویی تخصصی قرار دادند که این فرد سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت که به دلیل اختلافاتی که با همسرش داشته، با این کار قصد انتقام‌گیری از او را داشته است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ ادامه داد:‌ برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها