گوشی هوشمند هوآوی nova 5T با سخت‌افزار بسیار قدرتمند، دوربین چهارگانه همراه با هوش مصنوعی، پشتیبانی از شارژ سریع و قیمت‌گذاری منصفانه و منطقی می‌تواند تبدیل به جایگزینی مناسب برای گوشی‌های پرچم‌دار گران قیمت شود.
کد خبر: ۱۲۴۶۹۲۲
گوشی هوآوی nova 5T پرچمداری با قیمت میان‌رده

اواخر سال میلادی ۲۰۱۹ بود که هوآوی از گوشی nova 5T رونمایی کرد. گوشی nova 5T میان‌رده‌ای قدرتمند مجهز به دوربین چهارگانه، تراشه بسیار سریع Kirin 980، طراحی مدرن و رنگ‌های متنوع و زیباست. این گوشی به نمایشگر 6.26 اینچی از نوع IPS مجهز شده، این نمایشگر دارای رزولوشن 2340x1080، تراکم 412 پیکسل در هر اینچ و نسبت تصویر عریض 19.5:9 است. البته دوربین سلفی nova 5T در سمت بالا چپ نمایشگر قرار گرفته است.


دوربین سلفی Huawei nova 5T، از سنسور 32 مگاپیکسلی برخوردار است که ضمن ارائه امکان ثبت تصاویری واضح و باکیفیت، به هوش مصنوعی و امکان تشخیص سوژه مجهز شده تا با اعمال بهینه‌ترین تنظیمات به صورت پویا، بهترین نتیجه خروجی را داشته باشد.
هوش مصنوعی، مکمل عکاسی با دوربین پشتی چهارگانه این دستگاه نیز است. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی دارای لنز واید، سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید، سنسور دو مگاپیکسلی برای سنجش اطلاعات مربوط به عمق میدان و سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو، اجزای تشکیل دهنده دوربین پشتی nova 5T هستند.


قلب تپنده nova 5T، چیپست بسیار قدرتمند Kirin 980 است که از 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم کمک می‌گیرد. این چیپست پیش از این در پرچمدارانی مانند Huawei P30 Pro به کار گرفته شده بود. هر دو نسخه‌ این گوشی دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی هستند.
استفاده از فناوری GPU Turbo در این گوشی به همراه تراشه Kirin 980 باعث شده بتوان عملکردی بسیار خوب و فراتر از بازه قیمتی را از هوآوی nova 5T انتظار داشت.



سنسور اثر انگشت nova 5T با دکمه پاور دستگاه ادغام شده تا ضمن ارائه عملکردی بهتر در مقایسه با نمونه‌های Optical تعبیه شده در زیر نمایشگر، از دسترسی بهتری نیز برخوردار باشد.
از دیگر ویژگی‌های برجسته nova 5T می‌توان به باتری با 3750 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اشاره کرد. هوآوی این گوشی را به همراه شارژر قدرتمند 22.5 واتی و فناوری شارژ سریع SuperCharge عرضه می‌کند که می‌تواند دستگاه را تنها در 30 دقیقه 50 درصد شارژ کند.


موبایل هواوی nova 5T پوششی زیبا و بدنه‌ای براق دارد که با تابش نور به آن، افکت سه‌بعدی زیبایی ایجاد می‌شود و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این محصول در رنگ‌های مشکی، آبی و ارغوانی عرضه خواهد شد که رنگ آخر، الگویی از نام nova بر روی بدنه دستگاه دارد.
شرکت هوآوی در حال حاضر دومین برند برتر دنیا در حوزه گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. محصولات و خدمات هوآوی در بیش از 170 کشور جهان ارائه می‌شود و بیش از یک سوم از جمعیت جهان در حال استفاده از این خدمات و محصولات هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها