انتشار تصاویر طراحی‌های اولیه برای نسخه بعدی iMac ما را با ظاهر عجیب و آینده‌نگرانه آن آشنا کرد.
کد خبر: ۱۲۴۶۰۵۱
تصاویر طراحی اولیه عجیب iMac جدید منتشر شد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، هرچند آیفون یک محصول بسیار پرطرفدار است، اما آی‌مک‌های اپل نیز یکی از پرطرفدارترین ساخته‌های این شرکت هستند و سالانه افراد زیادی آن‌ها را خریداری می‌کنند. طراحی جالب این دستگاه و کارایی مناسبش باعث شده است که افرادی که نیاز به یک سیستم بدون لگ دارند به سمت این محصول حرکت کنند. اما اکنون خبر‌هایی از تغییر جالبی در طراحی این رایانه به گوش می‌رسد.

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده اپل به تازگی برای یک الگوی جدید در بخش آی‌مک‌های خود درخواست داده است.

طراحی جدید به گونه‌ای است که کیبورد و صفحه مانیتور در امتداد یکدیگر در یک بدنه منحنی شکل قرار دارند.

این رایانه All-in-one با ظاهر جسورانه خود آمده است تا جهشی در طراحی محصولات مشابه ایجاد کند.

در توضیحات این طراحی که ماه مه سال گذشته ثبت شده نحوه قرارگیری صفحه نمایش و کیبورد این رایانه iMac نوشته شده است. همچنین توضیح داده شده که یک بخش پشتیبانی در پشت دستگاه قرار خواهد گرفت که شامل واحد پردازش رایانه و همچنین فضای لازم برای همه درگاه‌های دستگاه است.

این یک طراحی زیبا و جذاب است و ما برای این ادعا چند دلیل داریم. ابتدای همه چیز باید گفت که میزان شیشه منحنی این دستگاه به مراتب بیشتر از چیزی است که اپل قبلاً در همه محصولات خود از آن استفاده کرده بود. همچنین دیدن این که اپل پا را در طراحی آی‌مک‌های all-in-one خود فراتر گذاشته جذاب است. پیشتر تنها کیس و مانیتور در یک بدنه قرار می‌گرفتند، اما اکنون طراحی به بیرون درز پیدا کرده است که علاوه بر این دو موارد کیبورد و پد لمسی ماوس را در حالی که در یک بدنه واحد با دیگر قطعات قرار گرفته‌اند نشان می‌دهد. البته در توضیحات این طراحی اولیه آمده است که چگونه می‌توان این کیبورد را در مواقع استفاده از بدنه جدا کرد.

فراتر از ادعا‌هایی که توضیحات این طراحی اولیه ارائه می‌دهد، اپل کانسپت‌های آینده‌نگرانه‌ای از نحوه کارکرد این دستگاه ارائه می‌دهد. این بخش شامل مواردی می‌شود که از طراحی جدید iMac خبر می‌دهد.

جذاب‌ترین ایده برای این دستگاه نحوه اضافه کرد مک‌بوک به آن است. این لپ‌تاپ می‌تواند از نظر تئوری صفحه نمایش خود را به نمایشگر iMac منتقل کند، در حالی که صفحه کلید آن از طریق حفره در وسط دستگاه عبور می‌کند تا به شما اجازه دهد از آن به طور عادی استفاده کنید. در توضیحات آمده است که شما می‌توانید بخش شیشه‌ای دستگاه را در زمانی که به آن احتیاج ندارید جمع کنید.

واقعا دیدن چنین طراحی در محصولات جدید این شرکت برای ما جذاب است و نمی‌توانیم تا دیدن مدل اصلی آن صبر کنیم. با توجه به اینکه طراحی iMac در طول یک دهه گذشته با وجود پیشرفت‌های جدید، نسبتاً بدون تغییر باقی مانده است، تعجب‌آور نیست که برخی از طراحان اپل در حال فکر کردن برای انجام کار‌های جدید برای آن هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها