اگر اپل دوباره ایده ساخت آیفون 5 سی را در سال 2018 پیاده کند و یک مدل جدید از آیفون ایکس را با رنگ‌بندی متنوع و جذاب و بدنه‌ای پلاستیکی تحت عنوان «آیفون ایکس سی» روانه بازار کند؟
کد خبر: ۱۱۰۱۹۴۵
طرح‌های مفهومی «آیفون ایکس سی» یک گوشی پلاستیکی با رنگ‌هایی شاد را نشان می‌دهد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، چهار سال پیش در اواخر سال 2013 میلادی، اپل گوشی آیفونی را معرفی کرد که شباهت زیادی به مدل‌های پیشین نداشت: «آیفون 5 سی» (iPhone 5c) پلاستیکی که شامل رنگ‌بندی متنوعی بود. این گوشی هوشمند با بدنه‌ای از جنس پلاستیک و رنگ‌های روشن، کاملاً متفاوت از آن چیزی بود که کاربران از یک گوشی آیفون انتظار داشتند. زیرا تا آن زمان آیفون‌ها دارای بدنه فلزی بوده و از رنگ‌های سنگین استفاده می‌کردند و به هیچ عنوان یک محصول فانتزی به شمار نمی‌رفتند. به علاوه، یکی دیگر از وجوه تمایز دیگر آیفون 5 سی، قیمت بسیار پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تر آن بود.

خوب، اکنون چه اتفاقی خواهد افتاد اگر اپل دوباره ایده ساخت آیفون 5 سی را در سال 2018 پیاده کند و یک مدل جدید از آیفون ایکس را با رنگ‌بندی متنوع و جذاب و بدنه‌ای پلاستیکی تحت عنوان «آیفون ایکس سی» روانه بازار کند؟

با اینکه هنوز هیچ مدرک معتبری مبنی بر احتمال ساخت چنین مدلی ارائه نشده، اما اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد در این صورت تصاویر مفهومی جدیدی که توسط مارتین هاجک (Martin Hajek) طراحی شده می‌تواند ما را با آنچه که آیفون ایکس سی می‌تواند باشد، آشنا کند. مارتین هاجک پیش از این نیز تصاویر مفهومی مختلفی از محصولات اپل را طراحی کرده و در این زمینه بسیار شناخته شده می‌باشد.

این طرح‌های مفهومی آیفون ایکس سی، گوشی هوشمندی را با بدنه پلاستیکی براق با رنگ‌های بسیار روشن نشان می‌دهد که البته از همان سبک طراحی آشنای آیفون ایکس استفاده کرده و قسمت زائد بالای صفحه نمایش (بخش مربوط به دوربین‌ها و سنسورها) نیز همچنان در آن حضور دارد. تولید چنین گوشی آیفونی می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. یکی از مزایای این محصول خیالی این است که دیگر لازم نیست نگران شکسته شدن شیشه پنل پشتی گوشی و پرداخت 550 دلار هزینه برای تعمیر آن باشید. به علاوه، با رنگ‌های شاد و روشنی که این گوشی دارد، دیگر نیاز چندانی به قاب‌های رنگی برای تنوع بخشیدن به ظاهر گوشی خود نخواهید داشت.

باید منتظر ماند و دید آیا اپل در نهایت مدل جدیدی از آیفون ایکس را معرفی خواهد کرد و آیا این گمانه‌زنی‌ها و حدسیات رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت یا نه. برای کسب اطلاعات به‌روز و جامع در مورد گوشی‌های هوشمند و به خصوص محصولات اپل، حتماً بخش اخبار کلیک جام‌جم را دنبال کنید.

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها