آیا شما هم همچنان جزو کاربران ویندوز 7 هستید؟ به نظر می رسد تمایل به استفاده از این نسخه از ویندوز همچنان بالا است، چرا که بسیاری از کاربران با آن آشنا هستند و از کار با آن رضایت دارند. عملکرد بحث برانگیز ویندوز 8 نیز باعث شد بسیاری از کاربران اعتماد خود به نسخه های بعد از 7 را از دست بدهند.
کد خبر: ۹۹۱۰۶۴
هشدار امنیتی مایکروسافت به کاربران ویندوز 7

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ طبیعی است که مایکروسافت همواره دنبال این است که کاربرانش جدیدترین محصولات این شرکت را استفاده کنند. مایکروسافت آنقدر مشتاق است کاربرانش به استفاده از ویندوز 10 روی بیاورند که به تازگی در مطلبی در وبلاگ خود اعلام کرده ویندوز 7 دیگر قادر نیست با تهدیدات پیچیده امنیتی امروزی مقابله کند و به همین علت، امنیت کاربران در خطر خواهد بود.
با این اوصاف، اگر می خواهید کامپیوتر شخصی تان در بهترین حالت امنیتی قرار داشته باشد، پس نصب و استفاده از ویندوز 10 را مدنظر قرار دهید.

در بخشی از بیانیه مایکروسافت در این باره که به زبان آلمانی انتشار یافته آمده "ویندوز 10 تنها نسخه ای از ویندوز است که قابلیت سازگاری با جدیدترین پردازشگرهای اینتل، AMD و کوالکام را دارد. به علاوه، بسیاری از برنامه ها و نرم افزارها فقط برای آخرین نسخه از ویندوز عرضه می شوند."

مایکروسافت همچنین گفته شرکت هایی که همچنان به استفاده از ویندوز 7 ادامه می دهند در واقع ایمنی خود را در معرض خطر بزرگی قرار داده اند. مارکوس نیچکه، رییس دپارتمان ویندوز در نمایندگی مایکروسافت در آلمان گفته "ویندوز 7 به تدریج قدیمی می شود. این نسخه از ویندوز دیگر قادر به سازگاری با فناوری های پیشرفته امروزی نیست و همچنین نمی تواند نیازهای امنیتی واحدهای فناوری اطلاعات در شرکت ها را برآورده کند. از تجربه ویندوز ایکس پی یاد گرفتیم که بهتر است شرکت ها پیش از آنکه دچار مشکلات و هزینه های آتی شوند، دست به اقدامات پیشگیرانه بزنند."

به این ترتیب، اگر شما هم جزو کاربران ویندوز 7 هستید، بهتر است هرچه سریع تر به توصیه مایکروسافت عمل کرده و جدیدترین نسخه ویندوز را روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها