بی شک تمام دوست داران تکنولوژی با گوشی هوشمند بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی S8 آشنایی دارند، هر چه به رونمایی این دستگاه نزدیکمی شویم اطلاعات بیشتری از این دستگاه درزمی کند، امروز به بررسی اطلاعات لو رفته در رابطه با این دستگاه می پردازیم.
کد خبر: ۹۸۷۲۷۵
اطلاعات جدید لو رفته از سامسونگ گلکسی S8،S8 edge و S8 Plus

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، دیگر زمان زیادی تا رونمایی از سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی S8 edge و احتمالاً گلکسی S8 Plus نمانده است و این دستگاه در ماه فوریه رونمایی می شود، به احتمال بسیار زیادی تاریخ رونمایی از این دستگاه ها ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ خواهد بود.

اخبار بسیار زیادی در رابطه با این دستگاه لو رفته است و حتی طراحان دست به طراحی فرضی این دستگاه نیز زدند، یکی از ویژگی های این دستگاه صفحه نمایش لبه به لبه این دستگاه است، ویژگی دیگر حسگر اثر انگشت در زیر بدنه این دستگاه است. اطلاعات لو رفته در رابطه با S8 بسیار زیاد است، در این جا به بررسی اطلاعات لو رفته ای می پردازیم که تاکنون بیشترین بازخوردها در دنیای مجاری را داشته اند و احتمال درست بودن این اطلاعات از اطلاعات دیگر بسیار بیشتر است.
صفحه نمایش بزرگ با نسبت زیاد

یکی از تمرکز های اصلی سامسونگ در دستگاه بعدی خود بر روی طراحی دستگاه است. در گلگسی S8 سامسونگ به سراغ طراحی مینیمال رفته است و سعی کرده است تا خلاصه ترین طراحی را انجام دهد. نسبت صفحه نمایش این دستگاه نسبت به بدنه بسیار زیادی است و بیشتر قسمت رویی این دستگاه را صفحه نمایش تشکیل داده است. به نظر می رسد که صفحه نمایش S8 edge نیز شبیه به S8 باشد و از درصد زیاد صفحه نمایش به بدنه برخوردار است.
حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش

یکی از تکنولوژی های نو ظهور که بسیار نیز مورد استقبال واقع شده است، حسگر اثر انگشت در زیر لایه ای شیشه ای است. در S8 نیز این احتمال وجود دارد که حسگر اثر انگشت این دستگاه در زیر شیشه صفحه نمایش قرار دارد. این عمل ریسک هایی نیز دارد، ممکن است طراحان مجبور شوند تا ضخامت صفحه نمایش را کمتر در نظر بگیرند تا بتوانند از این تکنولوژی به درستی استفاده کنند. یکی دیگر از احتمالاتی که وجود دارد این است که ممکن است حسگر اثر انگشت این دستگاه در قسمت پشتی دستگاه نیز قرار بگیرد، در هر صورت نمی توان به صورت قطع به این اطلاعات اطمینان کرد.
صفحه نمایش

صفحه نمایش S8 از ویژگی های خاص بسیاری برخوردار خواهد بود، صفحه نمایش خمیده، صفحه نمایش سه بعدی و آیکون های سه بعدی از دیگر ویژگی هایی است که ممکن است در این دستگاه دیده شود. در S8 یکی از اصلی ترین مانورها بر روی صفحه نمایش این دستگاه انجام داده می شود و باید منتظر هر اتفاق شگفت انگیزی در صفحه نمایش این دستگاه باشیم.
Pen برای گلکسی S8 Plus؟

با شکست نوت ۷ کمپانی سامسونگ در شوک بسیار بزرگی رفت و حالا سامسونگ برای از یاد بردن این اتفاق ناخوش آیند دست به هر ابتکاری می زند. احتمال عرضه یکی از دستگاه های S8 edge و S8 Plus وجود دارد که انتظار می رود که این دستگاه ها با Pen عرضه شود. اگر سامسونگ بخواهد راه نوت ها را در پیش بگیرد این احتمال می رود که از Pen استفاده بکند.
اسپیکر های استریو

از دیگر اطلاعات لو رفته از S8 و S8 edge اسپیکر های این دستگاه ها است که انتظار می رود که اسپیکر های این دستگاه ها از قدرت بسیار زیادی برخوردار باشند و این دستگاه ها از اسپیکر های استریو برخوردار هستند. با ارائه اسپیکرهای دوگانه قوی در آیفون ۷، این احتمال افزایش می یابد که سامسونگ نیز از اسپیکر های دوگانه استفاده کند.
دوربین جلو با فوکوس اتوماتیک

اگر بخواهیم آخرین ورژن سامسونگ را مد نظر قرار دهیم باید به S7 مراجعه کنیم که دوربین جلو این دستگاه ۵ مگا پیکسلی بود، دوربین جلو S8 به احتمال بسیار زیادی ۵ مگا پیکسلی خواهد بود و از دیگر ویژگی هایی که به طور قطع در دوربین جلو S8 خواهیم دید فلاش LED در این دستگاه است. یکی از گمان هایی که در رابطه با دوربین جلو S8 وجود دارد، فوکوس اتوماتیک دوربین جلو این دستگاه است که اگر این خبر صحت داشته باشد دوربین جلو این دستگاه یکی از قوی ترین ها در نوع خود خواهد بود.
هماهنگی با سایر دستگاه ها

یکی از ویژگی هایی که در S8 شاهد آن خواهیم بود، هماهنگی این دستگاه با سایر خروجی خواهد بود که کاربر به راحتی می تواند دستگاه خود را به تلویزیون های هوشمند و دستگاه های کامپیوتری خود متصل کند. سامسونگ در این راه قدم برداشته است تا این ارتباط را هر چه ساده تر کند و کاربر به راحتی و به سرعت اطلاعات خود را با دستگاه های مختلف به اشتراک بگذارد.
پردازنده ۸۳۵ اسنپدراگون و رم ۸GB

سامسونگ با مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمندی ظاهر شده است و باید انتظار داشته باشیم که S8 و S8 edge از دستگاه های بسیار قدرت مند بازار به حساب بیایند. احتمال مشاهده پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در سری جدید دستگاه های سامسونگ بسیار شدن گرفته است، در جریان رویداد CES از آخرین نمونه پردازنده اسنپدراگون رونمایی شده است و احتمال استفاده از این پردازنده در این دستگاه نیز بسیار شدت گرفته است. در S8 ازتراشه Exynos 8895 استفاده خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی هایی که انتظار می رود در S8 دیده شود، حافظه ۸ گیگابایتی رم است که نشان می دهد این دستگاه از حافظه بسیار خوبی برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهیار
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۰
۰
خیلی عالی وقشنگ

نیازمندی ها