هواوی به زودی عرضه ساعت‌های هوشمند ویژه خود را آغاز خواهد کرد

رقیب سرسخت ساعت اپل وارد بازار می‌شود

ساعت هوشمند هواوی، به زودی و با قیمتی نسبتا بالا به بازار مصرف روانه خواهد شد و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی به مشتریان فروخته خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۲۲۵۴
رقیب سرسخت ساعت اپل  وارد بازار می‌شود

جام جم کلیک: در میان تمامی فناوری‌های عرضه شده در طول چند سال گذشته می‌توان ساعت‌های هوشمند را به‌عنوان عجیب‌ترین گزینه ارائه شده دانست، شاید هنوز برای بیشتر ما تعریف نشده است که چرا باید ساعت هوشمند داشته باشیم ولی این امر موجب نشده است که تقریبا تمامی شرکت‌ها به سراغ ساخت ساعت هوشمند نروند و در این میان مشهورترین ساعت هوشمند ساخته شده را می‌توان ساعت اپل دانست ولی رقیبی بسیار نیرومند برای این ساعت در راه است.

شرکت هواوی که چندی پیش خبر ساخت ساعت هوشمند ویژه اندرویدی خود را به رسانه‌ها انتقال داده بود، به زودی با عرضه این ساعت، رقابت در بازار را شروع خواهد کرد. این ساعت هوشمند قرار است تا در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای به بازار مصرف عرضه شود و البته به گفته هواوی، قرار است این ساعتد تنها ظاهری لوکس داشته باشد و برخلاف محصولات مشابه (ساعت اپل) قرار نیست ساعت طلایی این شرکت، از جنس طلا باشد.

این ساعت به طور اتفاقی در یکی از وب‌سایت‌های فروش به نمایش درآمده است که این امر موجب لو رفتن قیمت آن شده است. قیمت مدل نقره‌ای این ساعت برابر با 387 دلار بوده و نسخه طلایی آن برای خریداران، 452 دلار هزینه خواهد داشت. این ساعت هوشمند دارای طراحی ظاهری دایره‌ای بوده و از مشخصات سخت‌افزاری مطلوبی بهره‌مند است.

مشخصات سخت‌افزاری ساعت هواوی به شرح زیر است:

  • نمایشگر 1.4 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 400 در 400 پیکسل
  • پردازنده کوالکام اسنپ دراگون با کلاک 1.2 گیگاهرتز
  • 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی
  • باتری 300mAh

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها