رقابت در جذب کاربر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است که این روزها محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند و تا حدودی جای پیامک و تماس تلفنی با خطوط ثابت را به خود اختصاص داده‌اند.
کد خبر: ۷۸۷۵۳۹
انتخاب مدیر گروه در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان

توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن‌ها از هر تلاشی برای به دست آوردن کاربران بیشتر و افزودن قابلیت‌های جدید و البته مشابه دریغ نمی‌کنند. از همین رو اپلیکیشن واتس‌آپ که پیش از این امکان تماس صوتی همزمان در آن امکان‌پذیر نبود، این قابلیت را به گوشی‌های اندرویدی افزوده و از این پس کاربران اندرویدی با به‌روزرسانی اپلیکیشن واتس‌آپ خود می‌توانند از این امکان استفاده کنند. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی در هفته‌های آینده راه خود را به سیستم‌عامل آی.‌او.‌اس نیز باز کند تا کاربران راحت‌تر به تماس‌های تلفنی خود بپردازند.

اپلیکیشن محبوب وایبر نیز امکان تعیین مدیر برای گروه‌هایش را ایجاد کرده و از این به بعد کاربران می‌توانند برای گروه‌های خود یک مدیر یا همان ادمین تعیین کنند تا راحت‌تر محتویات و اعضای گرو‌ه‌های گفت‌وگو را مدیریت کنند.

البته از آنجا که هر گروه می‌تواند نزدیک به صد کاربر داشته باشد، کسی می‌تواند ادمین گروه شود که قبل از دیگر کاربران برای تعیین خود به عنوان مدیر گروه اقدام کند.

برای این کار به منوی تنظیمات گروه بروید و گزینه‌ای با عنوان Add Me As Admin را کلیک کنید تا ادمین گروه‌تان شوید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها