کاهش چشمگیر قیمت ساعت موتورولا پس از عرضه ساعت اپل

هدیه ساعت اپل به مشتریان موتو 360

آیا نسل آینده این ساعت بازهم نشان‌دهنده‌ی مسیر به سایر شرکت‌ها است؟

نسل بعدی ساعت هوشمند موتورولا در راه است

شایعاتی درباره ساخت ساعت هوشمند جدید شرکت موتورلا به گوش می‌رسد که براساس آن این ساعت با امکاناتی جذاب، به‌زودی معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۳۹۴۶
نسل بعدی ساعت هوشمند موتورولا در راه است

جام جم کلیک: شاید همه ما از ساعت‌های هوشمند انتظارات خاصی را داشته باشیم که کاملا در دنیای دیجیتالی این ساعت‌ها خلاصه می‌شوند ولی یکی از مشکلات تمامی کاربرای عمومی با این ساعت‌ها این است که تقریبا همه ما فراموش کرده‌ایم که این محصولات، در کنار هوشمند بودنشان، ابتدا باید ساعت باشند. در میان ساعت‌های هوشمند ساخته شده، شرکت موتورولا معقول‌ترین طراحی را برای ساعت هوشمند خود ارائه کرده است.

ساعت هوشمند این شرکت، طراحی ساده و دایره‌ای شکل داشته است که به‌هیچ عنوان در نخستین نگاه به‌ شما نشان نمی‌دهد که با یک ساعت هوشمند طرف هستید ولی در عمل، امکانات مطلوبی را به شما ارائه می‌کند. این طراحی با توجه مناسبی روبرو شد و همین امر نیز موجب شد تا شرکت‌هایی مانند ال‌جی و هواوی نیز از این نوع طراحی تبعیت کنند.

در این میان اخبار درز کرده از دفتر مرکزی طراحی موتورلا در شیکاگو نشان‌ دهنده این است که این شرکت در حال کارکردن بر روی دومین نسل از این ساعت هوشمند است. بر اساس این اطلاعات، این پروژه در حال حاضر با نام Smelt در این شرکت شناخته می‌شود و هنوز نام تجاری رسمی برای آن انتخاب نشده است.

از مهم‌ترین امکاناتی که درباره این مدل جدید از ساعت هوشمند موتورولا منتشر شده است نیز می‌توان به مواردی مانند وجود اندروید لالی‌پاپ نسخه 5.1 و نمایشگر دایره‌ای شکل با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 360 در 360 پیکسل اشاره کرد. هنوز از سایر اطلاعات این ساعت هوشمند و حتی زمان عرضه و رونمایی از آن، خبری ارائه نشده است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها