این نسخه از ساعت هوشمند اپل، قیمتی نجومی دارد

ساعت هوشمند 58 میلیون تومانی

شرکت اپل نسخه‌ ویژه و ساخته شده از طلای ساعت هوشمند خود را پیش از این نیز معرفی کرده بود ولی نسخه‌ای جدید از همین مدل طلایی توسط اپل ارائه شده است که نزدیک به 58 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.
کد خبر: ۷۸۳۹۴۳
ساعت هوشمند 58 میلیون تومانی

جام جم کلیک: هیچ‌کس در این امر که شرکت اپل هیچگاه به فکر بودجه مشتریان خود نبوده است شکی ندارد ولی همیشه قیمت محصولات اپل در حد نجومی و خارج از تصور نبوده است و به‌نظر می‌رسید که اپل محصولات خود را به‌نحوی عرضه می‌کند که حتی افراد کم درآمد نیز با تلاش و پس‌انداز کردن بتوانند شانس داشتن دستگاه‌های این شرکت را داشته باشند ولی به‌نظر می‌رسد که تیم کوک در حال شکستن این قاعده است.

ساعت هوشمند اپل هنوز به‌صورت رسمی در دستان کاربران جا نیفتاده است ولی شایعات و مدل‌های رسمی آن، بیش از هر دستگاه دیگری در بازار مصرف سروصدا به‌پا کرده است. در این میان چندی پیش نسخه‌ای از ساعت هوشمند اپل که از جنس طلا ساخته شده بود نیز رونمایی شد و قیمت آن برای مدل پایه برابر با 34 میلیون تومان اعلام شد. به‌نظر می‌رسد که این قیمت برای برخی از افراد به‌اندازه کافی بالا نبوده است زیرا اپل نسخه جدیدی از مدل طلایی از ساعت خود را معرفی کرده است که این‌بار برچسب قیمت نجومی 58 میلیون‌ تومانی بر روی آن دیده می‌شود.

این قیمت نجومی موجب نخواهد شد که امکانات ویژه و خاصی به این ساعت افزوده شود و تنها گارانتی آن از دو سال به 3 سال افزایش یافته و خدمات پشتیبانی آن به‌صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی انجام خواهد شد. به‌این ترتیب تنها یک سال گارانتی بیشتر برای کاربران این ساعت طلایی، نزدیک به 4 میلیون تومان هزینه خواهد داشت و مشخص نیست 20 میلیون اضافه دیگر بابت چه چیزی است. مسلما چنین اقدام‌هایی از شرکت اپل یک شرکت بهتر نخواهد ساخت و معمولا شرکت‌های سازنده، خود را درگیر این موارد لوکس نمی‌کنند زیرا مشتریان عمومی این شرکت‌ها به‌واسطه این لوکس‌گرایی، اعتماد خود به کمپانی را از دست می‌دهند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها