شرکت Kim Dotcom یک نرم‌افزار مکالمه ویدیویی تحت مرورگر تولید کرده است

امن‌ترین نرم‌افزار مکالمه صوتی و تصویری رمز شده روی مرورگر

برنامه MegaChat می‌تواند در امن‌ترین حالت ممکن ارتباط تصویری شما را با استفاده از مرورگر وب برقرار سازد.
کد خبر: ۷۶۲۴۶۳
امن‌ترین نرم‌افزار مکالمه صوتی و تصویری رمز شده روی مرورگر

جام جم کلیک: اگر بگوییم که نرم‌افزارهای مکالمه اینترنتی در دنیای امروزی ما یکی از مهم‌ترین بخش‌های اینترنت را تشکیل می‌دهد چندان بی‌راه نگفته‌ایم زیرا این نرم‌افزارها معمولا مخاطبین رده سنی خاصی ندارند و کاربری آن‌ها به اندازه‌ای عمومی است که تقریبا در هر مکانی می‌توان شاهد استفاده از آن بود.

در این میان سه بحث بسیار مهم درباره این نرم‌افزارها وجود دارد که فارغ از خدمات آن‌ها برای تمامی موارد موجود در این رده مشترک است، نخستین مورد به نحوه استفاده از برنامه باز می‌گردد که این امر از دست شرکت سازنده خارج بوده و به فرهنگ مصرف‌کنندگان باز می‌گردد. دومین مورد به پلتفرم اجرایی این برنامه‌ها مرتبط است و سومین بحث مهم نیز مربوط به امنیت است.

بسیاری از افراد برای استفاده از نرم‌افزارهای مکالمه مجبور به‌ خریدن دستگاه‌هایی خاص خواهند بود و در عین حال نیز از امنیت مکالمه خود اطمینان ندارند ولی شرکت Kim Dotcom توانسته است تا با عرضه محصولی متفاوت، این دو مورد را به‌سادگی حل کند.

برنامه‌ Mega chat را نمی‌توان یک برنامه کاملا مستقل دانست زیرا اجرای آن در مرورگر وب شما صورت خواهد پذیرفت ولی همین امر موجب خواهد شد تا نیازی به خرید دستگاه ویژه‌ای برای این برنامه نداشته باشید و درعین حال نیز بتوان امنیت مکالمه شما را تا بالاترین حد ممکن بالا برد.

این برنامه به‌صورت رایگان قابل استفاده است و می‌توان از آن در سیستم‌های عامل ویندوزفون، اندروید و iOS بهره‌مند شد. ساختار امنیتی این برنامه به‌نحوی است که داده‌های شما در سمت فرستنده رمزگذاری شده و تنها گیرنده کلید گشودن این رمز را خواهد داشت و این امر شنود مکالمه شما را بسیار دشوار خواهد ساخت.

جهت دسترسی به سرویس مگاچت اینجا را کلیک کنید

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها