در این برنامه مجموعه کاملی از همه آنچه در این شب با آن سروکار خواهید داشت از تفال به دیوان حافظ تا تصاویر زمینه با کیفیت و مرتبط گرفته تا نحوه سفره آرایی و تزیین سفره شب یلدا را برایتان یک جا جمع کرده ایم.
کد خبر: ۷۵۱۲۱۸
نرم‌افزار موبایل: شب چله (یلدا) + فال حافظ صوتی

جام جم کلیک: شب یلدا را در کنار خانواده به حافظ تفال بزنید و با صدای دلنشین دکتر موسوی گرمارودی فال خود را بشنوید. در این برنامه ما مجموعه کاملی از همه آنچه در این شب با آن سروکار خواهید داشت از تفال به دیوان حافظ تا تصاویر زمینه با کیفیت و مرتبط گرفته تا نحوه سفره آرایی و تزیین سفره شب یلدا را برایتان یک جا جمع کرده ایم تا از آن استفاده کرده و در کنار خانواده شب خوشی را بگذرانید.

همچنین برای همه کسانی که نمیتوانید در این شب در کنارشان باشید اما دوستشان دارید مجموعه کاملی از پیامهای کوتاه و بلند متناسب با موضوع را گردآوری کرده ایم تا با ارسال به آنها در این شب از این طریق در کنار هم نبودن را به نحوی جبران کنیم.

امکانات این نرم افزار شامل:
- تفال به دیوان خواجه حافظ شیرازی (صوتی) با صدای دلنشین دکتر موسوی گرمارودی
- مجموعه کاملی از پیامکهای دوستانه، عاشقانه، طنز، سرکاری و اشعار مرتبط با شب یلدا
- مجموعه ای از کاریکاتورهای مربوط با شب یلدا
- مجموعه بیش از 50 تصویر زیبا و با کیفیت با موضوع هندوانه و انار که می‌توانید آنها را به عنوان زمینه گوشی خود انتخاب کرده یا با سایرین به اشتراک بگذارید.
- مجموعه 85 تصویر زیبا و آموزنده با موضوع سفره آرایی شب یلدا که می‌توانید با الگوگیری از آنها سفره خود را در این شب تنوع ببخشید.
- آشنایی با آداب و رسوم عمومی (شاهنامه و حافظ خوانی، فال قوری، قاشق زنی، شال انداختن، شب چلگی عروس و ...) شب یلدا در مناطق مختلف کشور
- توصیه های معنوی پیرامون شب یلدا
- فلسفه شب یلدا
- پبشینه تاریخی یلدا
- شباهت یلدا با جشن‌های دیگر اقوام
- فلسفه خوراکیهای شب یلدا

دانلود رایگان نرم‌افزار شب چله (یلدا) + فال حافظ صوتی برای اندروید

منبع: کافه بازار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علیرضا امیراحمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
۰
۰
خوبه نسخه جالبیه

نیازمندی ها