مجموعه‌ای از بهترین حافظه های فلش که نه تنها کوچک و سبک هستند بلکه هر دو پورت استاندارد و میکرو را با هم ارائه میکنند و روی رایانه، تلفن همراه و تبلت ها قابل استفاده هستند
کد خبر: ۷۴۵۴۴۸
بهترین فلش‌مموری‌ها برای تلفن‌همراه، تبلت و رایانه

به گزارش جام جم کلیک: شاید کمتر کسی باشد که تا بحال با حافظه های فلش کار نکرده باشد. وسایل جالب، سبک و کم حجمی که نقل و انتقال فایلها را به راحتی میسر میسازند. امروز تصمیم داریم چند نمونه از بهترین حافظه های فلش را معرفی کنیم که نه تنها کوچک و سبک هستند بلکه هر دو پورت استاندارد و میکرو را با هم ارائه میکنند و بر روی کامپیوتر، اسمارت فون و تبلت ها قابل استفاده هستند.

تقریباً اکثر تلفن های هوشمند و تبلتهای امروزی به ویژگی به نام USB On-The-Go مجهز هستند. این ویژگی امکان استفاده حافظه های فلش را بدون نیاز به نصب برنامه یا سرویس خاصی برای تلفن های هوشمند و تبلت ها فراهم میکند. کافی است حافظه فلش را به پورت اسمارت فون و یا تبلت خود متصل کنید و در یک چشم به هم زدن تمام اطلاعات داخل فلش، پیش روی شما خواهد بود.

فکرش را بکنید با استفاده از یک حافظه فلش دوکاره زمانی که بخواهید فایلهای حجیم داخل اسمارت فونتان را در اختیار دوستانتان قرار دهید و یا از یک سری اطلاعات خاص بخواهید بطور همزمان هم در تبلت و هم در رایانه شخصی تان استفاده کنید چقدر کارتان راحت تر است . اگر اسمارت فون یا تبلت شما ویژگی USB OTG را پشتیبانی میکند با استفاده از یکی از این فلش درایو ها دیگر نگرانی بابت نقل و انتقال فایلهایتان نخواهید داشت مخصوصاً اینکه این فلش های کوچک و سبک، قیمت بسیار مناسبی هم دارند. شما میتوانید یک فلش ۶۴ گیگابایتی را به قیمت کمتر از ۴۰ دلار خریداری کنید و حتی مدلهای ۱۵ دلاری هم میتوانید پیدا کنید.

SanDisk Ultra Dual USB از شرکت SanDisk است که در ظرفیت های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت در بازار موجود است. مدل ۱۶ گیگابایتی آن حدود ۱۵ دلار قیمت دارد و مدل ۶۴ گیگابایتی هم با قیمت ۴۰ دلار به فروش میرسد.


Kingston DataTraveler microDuo 3.0 نمونه دیگری از این نوع حافظه ها است که با استاندارد USB 3.0 سازگار است و در سه ظرفیت ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه شده است. قیمت آنها نیز از ۱۴ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی تا ۳۶ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی متغیر است.


Sony MicroVault از شرکت محبوب سونی اگر چه فقط از استاندارد USB 2.0 پشتیبانی میکند اما در ظرفیت های ۸ تا ۳۲ گیگابایتی ارائه میشود که طیف وسیعی از خریداران را راضی خواهد کرد. قیمت این فلش ها نیز بسیار ارزانتر است. ظرفیت ۸ گیگابایتی با قیمت کمتر از ۱۰ دلار و مدل ۳۲ گیگابایتی پایین تر از ۳۰ دلار قیمت دارد.


مدل LG MU1 از شرکت بزرگ LG نیز یک حافظه فلش دو کاره است که از استاندارد USB 2.0 پشتیبانی میکند و در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است. این حافظه ها در سه ظرفیت ۳۲ گیگابایتی (۴۲ دلار) و ۱۶ گیگابایتی (۳۰ دلار) و ۱۶ گیگابایتی (۲۰ دلار) به فروش میرسد.


DashDrive Durable از شرکت ADATA که یک حافظه USB 2.0 است تنها در دو ظرفیت ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شده است و هر دو پورت استاندارد و میکرو را بر روی خود دارد. مدل ۳۲ گیگابایتی آن در سایت آمازون به قیمتی کمتر از ۳۰ دلار بفروش میرسد.


PQI Connect 302 با بکارگیری یک محفظه پلاستیکی ضد آب از جنس IPX7 در برابر مایعات کاملاً مقاوم است و شرکت سازنده، آن را به همراه گارانتی مادام العمر عرضه میکند. طراحی شکیل آن که شبیه یک کپسول است بسیار جالب است. این مدل در سه ظرفیت ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه شده است اما پیدا کردن آن برای خرید اینترنتی کمی مشکل است. مدل ۳۲ گیگابایتی آن در سایت Amazon حدود ۴۳ دلار به فروش میرسد.


Patriot Steller برای تلفن های هوشمند با پشتیبانی از استاندارد USB 3.0 عرضه شده است که سرعت نقل و انتقال بالایی در زمان اتصال به کامپیوتر شخصی برای شما فراهم میکند. مدل ۱۶ گیگابایتی آن حدوداً ۱۴ دلار قیمت دارد. اگر مدل ۶۴ گیگابایتی آن را بخواهید باید ۴۶ دلار هزینه کنید.


Corsair Voyager Go بسیار سبک است و با پشتیبانی از USB 3.0 قادر است اطلاعات را به سرعت منتقل کند. این مدل در سه ظرفیت ۶۴ گیگابایتی (۴۵ دلار)، ۳۲ گیگابایتی (۳۰ دلار) و ۱۶ گیگابایتی (۲۰ دلار) به فروش میرسد.

Leef Bridge Mobile USB 3.0 از شرکت Leef با پشتیبانی کامل از استاندارد USB 3.0 در سه ظرفیت ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی بفروش میرسد. مدل ۱۶ گیگابایتی ۱۸ دلار قیمت دارد و مدل ۶۴ گیگابایتی هم به قیمت ۵۲ دلار بفروش میرسد.


Imation 2-in-1 Mini Express از همه مدلهای قبلی سبک تر است با این وجود از استاندارد USB 3.0 پشتیبانی میکند و در ظرفیتهای ۸ تا ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه شده است. تنها ایراد آن قاب نسبتاً ضخیم آن است که برای اتصال به اسمارت فون کمی نامناسب است و درب محافظی هم برای پورت میکرو در نظر گرفته نشده است. مدل ۱۶ گیگابایتی آن حدود ۲۸ دلار قیمت دارد.

منبع: ورد آی‌تی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
ممنون از مطلب
منوچر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
جالب ترینشون اون ال جی بود به خصوص كه رنگهاش هم متنوع بودن
تصور كنید دو رنگ مشكی و سیاه
چه قدر رنگ بندی داره!
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
۰
۰
سلام از سایت خوبتان ممنون.ولی اگه تو مطالبتون سرعت خواندن و نوشتن فلش ذكر میشود خیلی بهتر بود.چون لازمه انتخاب یك فلش میباشد.

نیازمندی ها