دکتر علی لاریجانی گفت : اگر همه جریان ها و گروهها اخلاق را در فعالیت های انتخاباتی مبنا قرار دهند ، ان شاءالله شاهد انتخاباتی خوب با مشارکت بالای مردم خواهیم بود.
کد خبر: ۵۸۱۴۱

به گزارش ایسنا ، علی لاریجانی در سفر به اصفهان درخصوص ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن ، با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر افزود: با توجه به مواضع تهدیدآمیز اخیر امریکا علیه ایران ضرورت دارد همه آحاد ملت در برنامه های مختلف این دهه بویژه در راهپیمایی باشکوه 22بهمن حضور یکپارچه و گسترده داشته باشند. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد ادعاهای امریکا علیه ایران اظهار کرد: محور حرف آنها این است که برای ایجاد امنیت در خاورمیانه باید علیه برخی از کشورها پیش دستی کنیم ، یعنی حتی براساس پیش فرض صرفا ذهنی علیه دیگر کشورها اقدام نماید و این چیزی است که در روابط عرف و بین الملل به هیچ وجه قابل قبول نیست و هیچ کشوری نمی تواند علیه کشورهای دیگر با طرح ادعاهای موهوم اقدام کند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نظرسنجی های موجود درباره پیش بینی میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری آن را حدود 50درصد دانست و بیان کرد: اگر فضای کشور با رفتارهای صحیح انتخاباتی احزاب و گروهها، حضور افکار مختلف در رقابت انتخاباتی ، رعایت اخلاق انتخاباتی و بهره مندی عادلانه نامزدها از رسانه ها و نیز عدم القای یاس به مردم همراه شود ، این مشارکت حتما افزایش خواهد یافت.

چرخه آموزش و فناوری ، مهندسی نشده است

همچنین به گزارش فارس ، لاریجانی در جمع خبرنگاران رسانه های محلی و سراسری با اشاره به سابقه تاریخی و فرهنگی اصفهان ، گفت : براساس روایات دینی ، سلمان فارسی که نماد فکر ایرانی و آزادیخواهی و طالب اندیشه های نو بوده از منطقه جی که همان اصفهان است ، برخاسته است . وی با یادآوری این که توسعه منطقه ای در نتیجه وجود فهم مشترک با مردم حاصل خواهد شد، آن را گامی مهم در امر توسعه خواند و افزود: رسانه های استانی یکی از عوامل مهم در توسعه منطقه ای هستند. دکتر لاریجانی در پاسخ به سوالی درخصوص تولید و پیشرفت فناوری در کشور ، گفت : اصولا چرخه آموزش ، پژوهش ، فناوری و تولید و بازار به نحو دقیق مهندسی نشده است و به همین دلیل است که رابطه دقیقی بین پژوهش و تولید و تقاضای علم وجود ندارد. سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره مذاکرات اخیر رئیس جمهور آذربایجان در تهران گفت : دیدگاه آقای علی اف در مورد رژیم حقوقی دریای خزر بسیار مثبت بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها