قهرمانان و مدالآوران بازیهای المپیک و پارالمپیک یونان امروز در فضایی صمیمی با حضرت آیت الله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و از نزدیک با ایشان گفتگو کردند.
کد خبر: ۴۹۵۴۵

به گزارش ایسنا ، حضرت آیت الله خامنهای در این دیدار با تشکر و قدردانی از تلاشهای ورزشکاران و قهرمانان بازیهای المپیک و پارالمپیک تاکید کردند: ورزشکاران ، قهرمانان نماد شخصیت و هویت ملی و اسلامی مردم ایران هستند لذا هر اقدامی در جهت گسترش ورزش قهرمانی بسیار با ارزش است.

ali1

ایشان یکی دیگر از فوائد ورزش قهرمانی را ایجاد انگیزه در میان مردم بویژه جوانان برای روی آوردن به ورزش دانستند و افزودند: یکی از زوایای با ارزش تلاش قهرمانان ملی کشور در عرصههای ورزشی ، نشان دادن دینداری و پایبندی به ارزشهای اسلامی است.
مقام معظم رهبری با اشاره به برخی حرکات قهرمانان ملی بعد از پیروزی در میدانهای ورزشی از جمله شکر خداوند متعال و یا بر زبان آوردن نام بزرگان دین خاطر نشان کردند: اینگونه حرکات و یا حضور بانوان با حجاب اسلامی در میدانهای ورزشی در واقع بیان کننده پیام معنوی به دنیایی است که تلاش گستردهای برای مقابله با معنویت و ارزشهای دینی در آن انجام میگیرد.
حضرت آیت الله خامنهای با تشکر از اقدام ارزشمند آرش میراسماعیلی قهرمان جودو کشور در حمایت از ملت مظلوم فلسطین خاطرنشان کردند: در این قضیه جوسازی فراوانی شد تا این اقدام ، محکوم شود ولی این جوان مومن ایرانی توانست آنها را در انفعال و در مقابل عمل انجام شده قرار دهد.

ali2

ایشان در پایان ضمن قدردانی از مربیان و مدیران کاروانهای ورزشی در بازیهای المپیک و پارالمپیک ، ورزشکاران را به تقویت روحیهی معنوی توصیه کردند.
ورزشکاران و قهرمانان نماز ظهر و عصر را نیز به امامت حضرت آیت الله خامنهای اقامه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها