گپ و گفت مجازی با مخاطبان درباره تصمیم بنزینی دولت

اگر من جای رئیس جمهور بودم ...

همه از تصمیم دولت برای افزایش قیمت بنزین و حواشی آن خبر داریم، خیلی ها به دلایل مختلف مخالف و برخی هم به دلایلی از این تصمیم حمایت کرده اند، در هر صورت دولت اعلام کرده برای کمک به عامه مردم یا باید مالیات را اضافه می کرد، یا بنزین را گران می کرد، اگر شما جای رئیس جمهور بودید در این شرایط چه راهکاری را عملیاتی می کردید تا هم جلوی مصرف بی رویه بنزین گرفته شود و هم به جامعه شوک وارد نشود.
کد خبر: ۱۲۳۷۷۹۸
اگر من جای رئیس جمهور بودم ...

در قسمت نظرات ، پذیرای نظرات کارشناسی، پیشنهادات و دیدگاه های موافق و مخالف شما هستیم و پیشاپیش از انتشار دیدگاه هایی که حاوی توهین باشد یا به صورت فینگیلیش نوشته شود معذوریم و خواهشمندیم نظرات به صورت کوتاه نوشته شود.

سعی خواهیم کرد پیشنهادات تخصصی برای اجرای طرح فعلی را هم به گوش مسئولان برسانیم و علاوه بر این اگر سئوال یا ابهامی در رابطه با طرح سهمیه بندی بنزین دارید از مسئولان مطالبه خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ب
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
۰
۰
سهمیه بندی عالی است بیشتر از سهمیه باید به قیمت واقعی فروخته شود یارانه بنزین فقط به افرادی تعلق میگیرد كه اتومبیل دارند و قشر محروم از این سوبسید بی بهره هستند و ابن اصلا درست نیست انشالله سوبسیت ها صرف رشد اموزش و پرورش به خصوص در مناطق محروم شود به طوری كه كودكان این مناطق تحت پوشش رایگان دندانپزشكی و مشاوره و روانشناسی و بهداست و تغذیه مناسب شود كه اگر این كار شود و مدرسه خانه اول كودكان محروم شود به مقدار زیادی از جرم و جنایت در اینده جلو گیری میشود
یك ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
۰
۰
با سلام
من اگه رئیس جمهور بودم:
1- در لایحه بودجه كه به مجلس ارائه میكردم سهمیه ارگانهایی مثل دفتر... آقایان... و امثال آنها را تقلیل میدادم.
2 - از همین ارگانهای ذكر شده در مورد شماره 1 مالیات اخذ میكردم ( چرا باید مردم و همه اقشار جامعه به جز این ارگانها مالیات پرداخت كنند؟)
3- اگر موارد فوق را نمیتوانستم اجرا كنم به مردم اعلام میكردم و استعفا میدادم.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
۰
۰
من نمیتونم جای رئیس جمهور باشم رئیس جمهور می تونه جای من باشه یك حقوق كارمندی آموزش و پرورش خیلی كم بگیره اجاره منزل ، خرج مخارج زندگی ، بچه مریض و خرج بالای درمان . حقوق پایین ، پرداخت دیه غیر عمد شماره پرونده .... استان یزد ، زن مریض دیوانه كه دائم شكایت مهریش می خواد دولتم بهش حق میده كه مهریه باید بدی ..قسط و بدهی بانكی تا بفهمه چی میكشم با این اوضاع داره فشار میاد كه یك فكر بكنه.
ایراننژاد.
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
۰
۰
اگرمن رئیس جمهوربودم :
1-می دانستم كه بحث پرداخت سوبسید حاملهای انرژی و اقلام ضروری زندگی مردم سالهاست وجود دارد.همه این موارد و بعلاوه پرداخت دستمزدها را(درآمد مردم)پله كانی طی 3تا4مرحله درطی یك سال افزایش می دادم
2-طی 4مرحله قیمت حاملهای انرژی را بهFOB خلیج می رساندم
3-عدم صداقت موجود بین دولت و ملت را از بین می بردم
4-دریافت مالیات را كاملا" عادلانه می كردم وفشار بر قشر حقوقبگیر راكم می كردم
5-اجازه اعتراض مسالمت آمیز را به مردم می دادم و جلوی دخالت ...گروه ها و كسانی كه...كارهای ضدمردمی و اموال عمومی انجام می دهند را می گرفتم و عاملین را به مردم معرفی می كردم.
6- با ارتباط صادقانه با مردم راه نفوذ و دخالت دشمنان را خنثی می كردم.
7-قبل از افزایش قیمت بنزین دو ماه زودتر پرداخت یارانه ها را عادلانه می كردم .
5-

نیازمندی ها