منابع سوری از تداوم تحرکات ارتش ترکیه در شمال شرق سوریه خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۳۵۷۰۸
ادامه تحرکات ارتش ترکیه در سوریه

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سانا گزارش داد: ارتش ترکیه نیروها و تجهیزات نظامی بیشتری به اراضی سوریه در محور حومه راس العین وارد کرده است و در مناطق تحت اشغال خود در شمال سوریه استحکامات خود را تقویت کرده است.

از سوی دیگر سانا اعلام کرد که ارتش سوریه در روستاها و شهرکهایی در شمال شرق سوریه از تل تمر تا ابو راسین در حومه راس العین و نیز جاده الدرباسیه-راس العین در حومه شمال شرقی حسکه مستقر شده است.

این در حالی است که قبلا هم منابع سوری اعلام کرده بودند که نیروهای ارتش سوریه مواضع خود را در شمال شرق این کشور و مشخصا در حومه الحسکه تقویت می کنند.

این منابع بیان کرده بودند: یگان‌های ارتش سوریه به استقرار خود در شمال شرقی سوریه ادامه داده و حلقه امنیتی خود در اطراف «تل تمر» در ریف الحسکه را برای مقابله با هر گونه حمله نیروهای وابسته به ترکیه تقویت کرده‌اند. نیروهای ارتش سوریه در منطقه ای متمرکز شده اند که از روستای الأغیبش در غرب شهرک تل تمر آغاز می‌شود و به روستای الواسطة در جنوب سیلوهای بلند این منطقه می‌رسد. یگان‌های ارتش سوریه به پیشروی خود در محورهای این منطقه ادامه می‌دهند تا دامنه استقرار خود را تا مرزهای سوریه با ترکیه گسترش داده و نیروهای ترک را مهار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها