خبرورزشی نوشت:هر بازیکنی دوست دارد به تیم قبلی خود بازگردد. من هم دوست دارم شرایط برایم فراهم شود و به تیم سابقم استقلال بازگردم.این را آندرانیک تیموریان می‌گوید.
کد خبر: ۱۲۳۳۶۲۵
آندرانیک تیموریان: دوست دارم به استقلال برگردم

به گزارش جام جم آنلاین ، کاپیتان اسبق استقلال می گوید:«استقلال تیم من بوده. چند بار به این تیم رفته و آمده‌ام مثل بقیه بازیکنان با این تیم عنوان قهرمانی کسب کردم. خاطرات تلخ و شیرین داشته‌ام و دوست دارم با پیراهن استقلال این اتفاق برایم بیفتد.»

آندو با اشاره به حضور استراماچونی در استقلال می گوید:«کارنامه او نشان می‌دهد که مربی بزرگی است اما فوتبال اروپا تا آسیا خیلی با هم متفاوت است. او یک مربی بزرگ بوده که بستر را باید برایش فراهم کنند. نزدیک به 15 بازیکن استقلال عوض شده‌اند و این تیم اگر هماهنگ‌تر شود نتایج بهتری هم برایش رقم خواهد خورد.نسل بازیکنان در حال عوض شدن است. قبل از ما بازیکنان دیگر بودند و بعد از ما هم جدیدترها اضافه شدند. به نظر من اصلا کلمه قشنگی نیست که می‌گویند تیم بزرگتر ندارد.»

تیموریان در پایان درباره ویلموتس هم گفت:«ویلموتس تازه آمده و تا بخواهد سیستم خودش را پیاده کند زمان می‌برد و گذشت زمان هم ثابت خواهد کرد که انتخاب ویلموتس خوب بوده یا خیر.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها