شیخ سلمان بن ابراهیم رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، از به کار بردن سیستم کمک‌داور ویدیویی در مسابقات جام ملت‌های آسیا حمایت کرد
کد خبر: ۱۱۸۷۷۳۷
شیخ سلمان: در نیمه‌نهایی و فینال جام ملت‌های آسیا، VAR حمایت ارزشمندی از داوران خواهد داشت

به گزارش جام جم آنلاین ، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز جمعه و بین دو نیمه دیدار تیم‌های ملی کره جنوبی و قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، در اتاق کمک‌داوران ویدیویی این بازی حضور یافت و عملکرد آنها را از نزدیک نظاره کرد. این سیستم از دور یک‌چهارم نهایی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اجرا شده است.

شیخ سلمان درخصوص استفاده از کمک‌داور ویدیویی گفت: دیدن عملکرد حرفه‌ای و فداکاری افراد مرتبط با VAR که این سیستم را به صورت موفق اجرا می‌کنند، دلگرم‌کننده است. AFC تصمیم داشت که از تکنولوژی برای استفاده در جام ملت‌های آسیا استقبال کند و همه می‌دانند که این سیستم تاکنون چه عملکرد خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: ما الان به بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال مسابقات فکر می‌کنیم. جایی که VAR حمایت ارزشمندی از داوران خواهد داشت. فیفا و اتحادیه بین‌المللی فوتبال (IFAB) برای حصول اطمینان از اینکه آماده استفاده از VAR هستیم، به ما کمک کردند و به همین خاطر از طرف AFC و خانواده فوتبال آسیا از آنها تشکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها