اختلاف خانوادگی زوجی جوان در شهرستان "نیکشهر" رنگ خون گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۳۶
مرگ هولناک زن جوان در جنایت خانوادگی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: شانزدهم آذرماه در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در روستای "کوچینگ" بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی در محل حادثه مشخص شد زنی ۲۳ ساله در پی مشاجره لفظی با شوهرش، توسط او با سه ضربه چاقو مجروح و هنگام انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ نوری تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبازه با جرائم جنائی پلیس آگاهی با محرز شدن موضوع قتل با هماهنگی بازپرس ویژه قتل تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عامل این جنایت که از شهرستان متواری شده بود، آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهم را در استان هرمزگان شناسایی و با کنترل نامحسوس او را صبح روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه هنگام تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان "جاسک "با یک دستگاه سواری مسافرکش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم به قتل که جوانی ۲۴ ساله است در بازجوئی‌های اولیه به قتل همسرش در پی اختلافات خانوادگی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها