احد آزادیخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین؛

مردم خواهان مبارزه با رانت، تبعیض و فساد هستند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب ما، فرزند دینی است که یکی از فروع آن جهاد به معنای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۰۵
مردم خواهان مبارزه با رانت، تبعیض و فساد هستند

به گزارش جام جم آنلاین احد آزادیخواه نماینده ملایر و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر گرفته از آموزه های بلند اسلام است، گفت: طراوات، نشاط، شادابی و زیبایی، پیدا و پنهان دین مبین اسلام است که در انقلاب اسلامی تبلور پیدا کرده است. این یکی از محورهای بحث دفاع است که ما برای آن پسوند مقدس گذاشته ایم.
وی با بیان اینکه دفاع در معنای وسیع کلمه به معنای دفاع از ناموس، وطن، آرمانها، دین و حیثیت مومنان و همنوعان است، تاکید کرد: دفاع مقدس در کشور ما از ابتدای انقلاب، با حمله عراق به کشور همراه شد و در این دوران بود که دفاع مقدس به معنای واقعی به مردم معرفی شد و جوانان جانانه از مال، ناموس وخاک کشور خود دفاع کردند و مردانه ایستادند.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس با تاکید بر اینکه نام شهدا در تاریخ کشور ماندگار شد، گفت: دفاع مقدس باید استمرار پیدا کند و به بلندی دوران و طول عمر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس لازمه کار است. چون امروز که انقلاب 40 ساله شده، قرار است دفاع ما نیز 40 ساله شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: ما برای 8 سال دفاع مقدس نباید سالگرد بگیریم، بلکه باید این دفاع را 40 ساله کنیم و نرم افزار و سخت افزار دفاعی کشور را به روزرسانی کرده و بدانیم امروز دفاع ما درمقابل دشمنان چه باید باشد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: امروز در فضای مجازی علیه آرمان های کشور حمله شده است و حتی به مقدسات کشور توهین می شود. لذا دفاع جهادگران و انقلابیون طبق نظر مقام معظم رهبری باید در خط مقدم این جبهه تشکیل شود و به عبارتی جبهه فرهنگی انقلاب جدی گرفته شود.
احد آزادیخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جبهه فرهنگی و اقتصادی امروز را همان جبهه نظامی دیروز دانست و افزود: جوانان عزیز، بسیجیان، دانشگاهیان و فرهنگیان کشور که دیروز در جهاد نظامی حضور داشتند، باید حضورشان را در مبارزه فرهنگی و اقتصادی با دشمن تقویت کنند.
وی در ادامه گفت: کشور ما امروز نیازمند مبارزه با رانت، تبعیض و فساد است. لذا در سالگرد دفاع مقدس 8 ساله، باید جبهه جدید و قرارگاه را به جوانان معرفی کنیم وخط فرماندهی را مشخص کرده تا بتوانیم مشکلات پیش رو و ترفندهای اقتصادی را از بین ببریم.
عضو فراکسیون اصولگرایان در مورد مشکلات امروز اقتصادی که منجر به سود جویی و ایجاد نابسامانی در کشور شده، افزود: در این شرایط وقتی می بینیم برخی که خودشان از جنس مردم هستند دست به سوءاستفاده، احتکار کالاهای اساسی و بازار سیاه می زنند، این نشان دهنده سوء تدبیر است. دراین زمینه باید یک دفاع مقدس جدید برای مبارزه با اخلالگران آغاز شود.
وی با بیان اینکه دولت و دستگاه اجرایی یکی از مقصرین کم توجهی به ساماندهی اقتصادی هستند، گفت: دفاع مقدس یعنی نهی از منکر، تذکردادن و مقابله با کسانی که چنین اقدامی را انجام می دهند. وقتی کسی دهها هزار سکه می خرد و بازار سیاه درست می کند، یعنی اینکه کشور ما در این بخش نیاز به مبارزه محکم و تقابل و دفاع در این شرایط دارد.
وی با تاکید بر اینکه چنین افرادی خواسته و یا ناخواسته آب در آسیاب دشمن می ریزند، افزود: با فرهنگ دفاع مقدس باید با این افراد مقابله شود تا مشکل حل شود. این جبهه دیگری برای تهاجم دشمن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها