والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸

برتری تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا

تیم ملی والیبال ایران موفق شد با پیروزی برابرکوبا با سه پیروزی به صدر جدول گروه D رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ صعود کند.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۲۱
برتری تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا

به گزارش جام جم آنلاین،در ادامه دور گروهی نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ به میزبانی مشترک دو کشور ایتالیا و بلغارستان از عصر امروز(جمعه) آغاز شد و در یکی از مهمترین دیدار ها از گروه D تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن فرهنگ شهر وارنا رو در روی کوبا قرار گرفت و در پایان موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد حریفش بگذرد و با کسب سومین بردش قاطعانه و بالاتر از لهستان مدافع عنوان قهرمانی و بلغارستان میزبان در صدر جدول بایستد.

در این بازی ایگور کولاکوویچ همانند دیدار گذشته برابر بلغارستان سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، امیر غفور و علی شفیعی را به زمین فرستاد و در سوی مقابل برای کوبا رودریگز، سوارز، هرناندز، آلونسو، آردوندو و لوپز وارد زمین شدند و در پایان ایران ست های بازی را با امتیاز های ۱۷-۲۵، ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۹ به سودش تمام کرد و ۹ امتیازی شد.

تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا پیش از این هفت بار به مصاف به هم رفته بوده اند که سهم ایران سه پیروزی بوده و کوبا هم در چهار بازی به برتری دست یافته بود.

تیم ملی والیبال ایران در گروه D با تیم‌های بلغارستان، لهستان، کوبا، فنلاند و پورتوریکو هم گروه است و پس از یک روز استراحت باید فردا(یک شنبه) در چهارمین و دشوارترین دیدارش از ساعت ۲۲ به مصاف لهستان برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها