باشگاه خونه به خونه ناکام بسیار بزرگ و پرحسرت فوتبال ایران است. این تیم فقط به دلیل تفاضل گل کمتر راهی برای صعود به لیگ برتر پیدا نکرد.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۸۳
جنجال بزرگ برای فوتبال ایران ؛ «خونه به خونه» مدارک تبانی را به AFC می دهد

به گزارش جام جم آنلاین ، روز گذشته تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی قائمشهر صعود خود را به لیگ برتر قطعی کردند این در حالی است که خونه به خونه بابل فقط به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود بازماند.

پس از حسرت بزرگ بابلی ، قاسم حسن زاده مالک این باشگاه در گفت و گو با رسانه ها حرف های عجیبی را مطرح کرد. او در جمع خبرنگاران گفت : شب نیمه شعبان هواداران خونه به خونه بابل با پنجاه دستگاه اتوبوس به تهران می آیند تا مقابل هتل محل اقامت نماینده ای اف سی تحصن کنند.حالا که فدراسیون توجه ای به خواسته ما ندارد می خواهیم مدارک مان دال بر تبانی در چند بازی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کنیم.

او این را گفت و ادامه داد:همه دیدند در بازی رقیب ما چگونه عدالت و فوتبال پاک زیر سوال رفت. مطمئن باشید حق بابل را از ای اف سی می گیریم. متاسفانه فدراسیون و کمیته داوران هیچ توجهی به تذکرهای ما نکرد، از انتخاب بودار داور کم تجربه مثل حسن اکرامی تا هشدار بابت تماس هایی که با دروازه بان و چند بازیکن راه آهن گرفته شده بود، همه را به فدراسیون اطلاع دادیم ولی به جای توجه به هشدار ما فتاحی را به بابل فرستادند که ماموریت خود را به خوبی انجام داد و جلوی صعود ما به لیگ برتر را گرفت.

حسن زاده در پایان گفت: متاسفانه فریدون اصفهانیان چند سال پی در پی با اشتباه های خود امید شهر بابل را ناامید کرد. از لیگ دسته دوم تا به امروز ایشان با فوتبال و شهر بابل دشمنی کرده و نفرین مردم بابل را برای خود خریده است.

به گزارش جام جم آنلاین ، منظور مالک باشگاه خونه به خونه نتیجه دیدار نساجی و راه آهن است، دیداری که در آن راه آهن شش گل دریافت کرد اما بررسی نتایج راه آهن در لیگ یک نشان می دهد این تیم نتایج سنگین کم نداشته و دریافت شش گل از یکی از مدعیان قهرمانی اتفاق عجیبی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها