رقابت های جودو گرنداسلم دوسلدورف آلمان

سعید مولایی به مدال طلا رسید

جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم ایران به مدال طلای ارزشمند رقابت های گرنداسلم دوسلدورف آلمان دست یافت.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۹۶
سعید مولایی به مدال طلا رسید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا؛ دومین مرحله رقابت های جودوی گرند اسلم در سال 2018 از روز گذشته (جمعه) با حضور 446 جودوکار از 65 کشور در شهر دوسلدورف آلمان آغاز شده است.
امروز (شنبه) در وزن منهای 81 کیلوگرم «سعید مولایی» پس از استراحت در دور نخست به مصاف «دارمیان زوارنوسکی» نفر چهل و پنجم رنکینگ جهان از لهستان و این حریف سخت کوش را از پیش رو برداشت.
مولایی دور سوم به مصاف «کوبا ماشویلی» از گرجستان رفت و در وقت طلایی حریف را در خاک گرفتار کرد و با ضربه فنی به پیروزی رسید.
جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی «استورات مک وات» از بریتانیا را با ضربه فنی مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.
مولایی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «دومنیک روسل» نفر هفدهم رنکینگ جهان و نایب قهرمانی سال 2017 اروپا از آلمان رفت و در وقت طلایی به پیروزی رسید و به دیدار پایانی رسید.
جودوکار شایسته ایران برای کسب مدال طلا با «عمر آلفا یالو» از فرانسه مبارزه کرد و با غلبه بر این حریف مدال ارزشمند طلا را بر گردن آویخت و جودوکار فرانسوی نقره ای شد.
در این وزن، نمایندگان آلمان و روسیه به مدال برنز مشترک رسیدند.
فردا (یکشنبه) در روز پایانی این پیکارها «جواد محجوب» در وزن به اضافه 100 کیلوگرم با قرعه سختی در دور نخست به مصاف «هیروشی هاراساوا» نماینده مطرح ژاپن می رود.
جودوکاران ایران در پایان این مسابقات در کمپ تمرینی دوسلدورف حضور می یابند و سپس به منظور شرکت در رقابت های اوپن جمهوری چک، راهی شهر پراگ خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها