پاوربانک جدید هواوی با ظرفیت 6700 میلی‌آمپر ساعت معرفی شد. البته Huawei PowerBank به صورت مستقل فروخته نخواهد شد و همراه با گوشی های این شرکت عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۰۶
از پاوربانک جدید هواوی با ظرفیت 6700 میلی‌آمپر ساعت رونمایی شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از گجت‌نیوز،

دانش آموزان و سایر مردم عادی که سبک زندگی فعالی دارند، نیازمند عمر باتری بیشتری در گوشی‌های موبایل وگجت‌های همراه خود هستند. بنابراین آن‌ها به یک باتری بزرگ‌تر نیازمند هستند. برای مقابله با چنین چالشی، کمپانی هواوی اقدام به تولید یک پاوربانک جدید کوچک کرده است که تنها 15 دلار قیمت دارد و هر کسی می‌تواند آن را به راحتی خریداری کند.

پاوربانک جدید هواوی دارای ظرفیت 6700 میلی‌آمپر ساعتی است که البته به عنوان یک محصول جداگانه روانه بازار نمی‌شود و همین قضیه باعث می‌شود که آن را رقیبی برای دیگر محصولات بازار نبینیم. پاوربانک جدید هواوی قرار است همراه با برخی مدل از گوشی های این شرکت به فروش برسد؛ این درحالیست که شیائومی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پاوربانک در جهان (با پاوربانک‌های سری Mi PowerBank) و رقیب هواوی در چین، تنها در سال 2016 میلادی 55 میلیون دستگاه پاوربانک را به فروش رسانده است!

امسال حتی شرکت میزو نیز به عنوان یکی دیگر از گوشی سازهای چینی، همراه با پاوربانک های سری M خود که از تکنولوژی شارژ سریع دوگانه پشتیبانی می‌کند، به جمع تولیدکنندگان پاوربانک در جهان پیوست تا رقابت بین این محصولات چینی داغ شود. به نظر می‌رسد که پاوربانک جدید هواوی برای هدفی به غیر از رقابت در حوزه پاوربانک ها طراحی شده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها