فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری اعضای یک باند سرقت خانوادگی که چهار میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۷۱
سرقت خانوادگی از 55 ویلا

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار علی اکبر جاویدان گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان گلستان با تلاش شبانه روزی خود موفق شدند اعضای یک باند سرقت که به صورت خانوادگی به 55 خانه ویلایی و خانه باغ در نقاط مختلف استان دستبرد زده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: رسیدگی به موضوع سرقت ‌ها، با مراجعه حجم زیادی از مالباخته ها به پلیس آگاهی که اموال آنها به سرقت رفته بود، کلید خورد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با وقوع این سرقت ها بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با فعال سازی منابع خبری و همچنین استفاده از شگردهای خاص پلیسی و بررسی شیوه های سرقت، موفق شدند اعضای این باند را که با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید و گشت زنی در نقاط مختلف استان سوژه های مورد نظر را انتخاب می کردند، شناسایی کنند.

جاویدان گفت: با شناسایی این باند، ماموران متوجه شدند سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت در نیمه های شب وارد منازل شده و تاکنون به 55 خانه ویلایی دستبرد زده و لوازم خانگی از قبیل یخچال، کولر، تلویزیون و دیگر اموال آنان را به سرقت برده اند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با کسب اطلاعات به دست آمده و شناسایی کامل محل اختفاء متهمان ماموران وارد عمل شده و طی یک مرحله عملیات غافلگیرانه اعضای این باند خانوادگی سرقت را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه بیش از یک دستگاه کامیون لوازم مسروقه از متهمان کشف شده، گفت: ارزش ریالی اموال مکشوفه از متهمان بیش از چهار میلیارد ریال بر آورد شده است.

جاویدان در پایان تصریح کرد: تاکنون 30 مالباخته با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت خود را از اعضای این باند سرقت خانوادگی عنوان کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها