یکی از پروژه‌های کیک استارتر به نام Eye موفق شده در مدت زمان 32 روز به هدف مورد نیاز خود رسیده و مبلغ 97 هزار دلار را جمع آوری کند. این پروژه که به یک قاب آیفون مربوط است، قابی که در بخش پشتی خود دارای یک نمایشگر جداگانه و یک گوشی هوشمند اندرویدی است.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۰۱
قابی که یک گوشی اندرویدی را به آیفون شما اضافه می کند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، با وجود اینکه اسپیکرها، دوربین‌ها و میکروفر این گوشی اندرویدی مشترک با آیفون مورد استفاده است، سایر بخش‌های گوشی اندرویدی موجود در قاب Eye کاملا مجزا از آیفون کاربر است. این قاب دارای نمایشگر امولد 5 اینچی است که رزولوشن آن 1080 در 1920 فول اچ دی است و به اندروید 7.1 مجهز است.

از دیگر مشخصات Eye می توان به تراشه Helio P20 با پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP2 900MHz اشاره کرد. کاربران یک نمایشگر همواره روشن و باتری 2800 میلی آمپر ساعت در اختیار دارند و می‌توانند این قاب را به صورت سریع شارژ کنند.

3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دو شیار سیم کارت، NFC و یک جک 3.5 میلی متری هدفون از دیگر مشخصات Eye هستند. این قاب در دو سایز به مشتریان فروخته می‌شود، یکی مناسب آیفون‌های 6 و 6 اس و 7 و دیگری مناسب آیفون‌های 6 پلاس، 6 اس پلاس و 7 پلاس.

در زمان استفاده از آیفون، باتری قاب Eye استفاده نمی‌شود و بالعکس. کاربران در حال حاضر می‌توانند این قاب را با قیمت 129 دلار و پشتیبانی از شبکه 4G پیش خرید کنند و این قاب در سپتامبر به دستشان خواهد رسید. قیمت خرده فروشی این محصول هم 229 دلار است.

با وجود اینکه این قاب به سرمایه اولیه مورد نظر برای تولید انبوه رسیده است، اگر این مبلغ به 500 هزار دلار برسد، Eye به باتری 10000 میلی آمپر ساعت مجهز خواهد شد به این ترتیب کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک پاور بانک استفاده کنند.

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها