دیپلماسی فعال وزیر خارجه در اجلاس امنیتی مونیخ با بیش از 20 دیدار

قاسمی: ظریف با وزیر خارجه آمریکا دیدار نمی‌کند

سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: محمدجواد ظریف برای شرکت در پنجاه و سومین کنفرانس امنیتی مونیخ روز جمعه به آلمان می‌رود.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۷۸
سفر وزیر خارجه به آلمان برای شرکت در اجلاس مونیخ / ظریف و وزیر خارجه ترامپ دیدار می کنند؟!

به گزارش جام جم آنلاین، بهرام قاسمی با اشاره به آغاز پنجاه‌وسومین کنفرانس امنیتی مونیخ در روزهای پایانی این هفته گفت: وزیر امور خارجه روز جمعه برای شرکت در این اجلاس عازم آلمان خواهد شد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، وزیر امور خارجه در این کنفرانس به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در حاشیه اجلاس با تعداد بسیاری از مقام‌های مختلف کشورهای جهان اعم از روسای‌جمهور، وزرای امور خارجه، صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌های بین‌المللی و شخصیت‌های سیاسی دیدار و رایزنی خواهد کرد.

با این حال برخی احتمال داده اند ممکن است محمد جواد ظریف و رکس تیلرسون وزیر خارجه دولت ترامپ برای نخستین بار با هم دیداری داشته باشند.

یکی از مشاوران دولت اوباما به دولت ترامپ پیشنهاد کرده بود وزیر خارجه اش در مونیخ با ظریف دیدار کند تا کانال ارتباطی دو کشور برای شرایط حساس باز بماند.

ملاقات های ظریف و جان کری وزیر خارجه قبلی امریکا درباره برجام یکی از برنامه های عادی در نشست های بین المللی بود که دو طرف حضور داشتند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
۰
۰
باز هم بگید . دیدار وزرای ایران و آمریكا زیر نظر رهبری انجام شده . و ایشان در ارتباط كامل بوده اند . كی این دولت تمام میشه تا یه نفس راحت بكشیم .
الو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
۰
۰
خود آمریكایی ها دارن میگن كانال های ارتباطی مون رو با ایران برای فشار بیشتر به مردم و نظام ایران باید نگه داریم اونوقت با چنین شرایطی باید ظریف این ملاقات رو قبول كنه؟واقعا مسخرس ، لطفا منتشر شود!!!!!!! :|
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
۰
۰
اگه ایران سلاح اتمی داشت هیچكس جرات تهدید و تحریم آنرا نداشت. در عصر حاضر جنگ افزارهای متعارف بیشتر برای كشتن انسانها تولید و استفاده میشود و از نوع هسته ای آن برای ایجاد امنیت پایدار. نداشتن سلاح هسته ای یعنی خلع سلاح بودن در برابر قدرتهای استكباری مانند ایالات متحده آمریكا.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها