در حالی که استفاده از اپلیکیشن های موبایل امروزه به یکی از ضروری‌ترین نیازهای ارتباطی تبدیل شده است ، توسعه دهندگان اندروید و آی او اس بیکار ننشسته و ایده های مختلفی را به کار می بندند تا رضایت کاربران را جلب و نیاز های آن ها را برطرف سازند.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۹
چند اپلیکیشن برای اندروید و iOS

به گزارش جام جم کلیک ، امروز شما را با 5 اپلیکیشن کاربردی آشنا می کنیم.

MiniMovie

با کمک گرفتن از اپلیکیشن اندرویدی MiniMovie می توانید ، فیلم کوتاهی را با استفاده از عکس های ذخیره شده در گوشی خود بسازید. علاوه بر این می توانید با افزودن موسیقی از پیش فرض این نرم افزار یا موسیقی های درون گوشی خود و یا حتی افزودن متن یا Text به آن ویدئو خود را کامل کنید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مرورگر Adblock

مرورگر Adblock که میلیون ها بار دانلود شده است و یکی از پراستفاده ترین مرورگرها به حساب می آید می تواند علاوه بر مسدود سازی بنرها و پنجره های پاپ آپ ، جلوی تبلیغات شبکه های اجتماعی و آگهی های ویدیویی را بگیرد.

از مزایای دیگر این اپلیکیشن می توان به کاهش مصرف باتری و دیتا اشاره کرد که به ترتیب می تواند تا میزان 50 و 23 درصد نسبت به سایر مرورگرها صرفه جویی کند. این مرورگر برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس در دسترس کاربران است.

Call Manager

این اپ که همه گوشی ها به صورت پیش فرض آن را دارند برای مدیریت تماس ها کاربرد دارد که دارای گزینه های مختلفی است که با آن در زیر آشنا می شوید.

Call recorder: با استفاده از این گزینه می توانید همه تماسها را ضبط و یا ذخیره کنید و یا پاک کنید.

Call SMS Blocker: اگر تمایلی ندارید کسی به شما پیامک بفرستد و یا تماس بگیرد در این گزینه می توانید انتخاب کنید کدام شماره و یا در زمان خاصی همه آن تماس ها بلاک بشوند و شما هیچ تماسی دریافت نکنید.

Auto Answer و Limit Time: در این گزینه شما می توانید انتخاب کنید همه تماس ها یی که با گوشی تان گرفته می شود به صورت خودکار جواب داده بشود که با انتخاب این گزینه می توانید آن را فعال کنید. یا این که می توانید انتخاب کنید که اگر شخص خاصی به شما زنگ بزند گوشی شما به طور اتوماتیک آن تماس را دریافت کند و به جای شما جواب دهد یا این که شما می توانید برای تماسهایتان زمان خاصی دهید. مثلا شما می توانید تعیین کنید در 3 دقیقه همه تماس های شما قطع شود. این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

Prisma

اپلیکیشنی است که اخیرا در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این اپلیکیشن فوق العاده می تواند از عکسهای معمولی تابلوهای نقاشی خیلی جالبی بسازد. این اپ فقط یک فیلتر ساده به عکس اضافه نمی کند بلکه با آنالیز کلی عکس و هوش مصنوعی عکس شما را به بهترین و زیباترین شکل ممکن تغییر می دهد. prisma در حال حاضر برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده است.

1 blocker

مرورگرها مصرف زیادی در گوشی ها دارند علاوه بر این اگر تبلیغات هم به آن اضافه شود که در این صورت علاوه بر حجم اینترنت و باتری گوشی باعث کند شدن گوشی می شود. کاربران سیستم های آی او اس می توانند با افزونه 1 blocker که برای مرورگر سافاری طراحی شده است با دسترسی هایی که این مرورگر به شما می دهد جلوی تبلیغات خاصی را در شبکه های اجتماعی یا در یک نرم افزار خاص را بگیرید . این افزونه برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده است.

محمد عظیمی - جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها