کنسرت موسیقی «به همان سادگی» بازخوانی ترانه‌ها و تصنیف‌های خاطره‌انگیز، با حضور هنرمندان گروه «بی‌حصار» 31 شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۸۳۷۶۷۱
«بی‌حصار»، «به همان سادگی» را روی صحنه می‌برد

به گزارش فارس، در این برنامه قطعاتی از بزرگان موسیقی ایران زمین همچون همایون خرم، حسین یاحقی، مجید وفادار، انوشیروان روحانی و ... به نوازندگی مزدا انصاری و نگین سریر و خوانندگی مسعود یکتا برای علاقمندان به موسیقی کلاسیک و قدیمی بازخوانی می‌شود.

برگزار کنندگان این اجرا در خصوص این کنسرت نوشته‌اند: «مجموعه کنسرت‌های «به همان سادگی» بازخوانی ترانه‌ها و تصنیف‌های خاطره‌انگیزی است که مردم با آنها خاطره‌ دارند، با آنها زندگی کرده‌اند و از آنها درس‌ها آموخته‌اند. در واقع «به همان سادگی» نقدی است به روزگارحاضر و پیچیدگی‌های بی موردی که در اکثر شئون زندگی مردم جای گرفته و متاسفانه نهادینه شده و به صورت قانون در آمده است. از این رو گروه موسیقی «بی‌حصار» در تلاش است تا با دعوت از مردم به دقت در انتخاب موسیقی از آسیب‌های روحی جلوگیری کند.»

بر اساس این گزارش، کنسرت موسیقی «به همان سادگی» بازخوانی ترانه‌ها و تصنیف‌های خاطره‌انگیز، با حضور هنرمندان گروه «بی حصار» 31 شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها