بازگشت قهرمانی از جایی که محروم شده بود!

اعلام اسامی داوران دیدارهای هفته دوم لیگ برتر

رییس کمیته انضباطی فدراسیون با تاکید براینکه در برخی از دیدارهای هفته نخست لیگ برتر، تخلفاتی گزارش شده است، گفت: بر این اساس 5 تیم با جرایمی روبرو خواهند شد.
کد خبر: ۸۲۲۴۳۶
جریمه در انتظار 5 تیم لیگ برتری فوتبال

به گزارش جام جم آنلاین از فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده گفت: تخلفات گزارش شده شامل اهانت، فحاشی و رفتار نامناسب تماشاگران و عوامل تیم ها اعم از مربی و سرمربی به مقامات رسمی مسابقات و یا تیم حریف است.

وی افزود: با توجه به اینکه هفته اول مسابقات برگزار شد، مدیرعامل باشگاه ها را به کمیته انضباطی دعوت خواهیم کرد و از آنها می خواهیم تا سکوی های خود را به هر نحوی که می شود، کنترل کنند.

حسن زاده گفت: به عنوان مثال از مدیر عاملان پرسپولیس، ملوان انزلی و تراکتورسازی تبریز می خواهیم دقت بیشتری در نوع رفتار تماشاگران خود داشته باشند.

وی افزود: پس از بررسی های لازم، تیم ها با جریمه نقدی و محرومیت روبرو می شوند و اگر رفتار غیر ورزشی ادامه یابد، جرایمی نظیر برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر و یا انتقال دیدار به شهر دیگر را در نظر خواهیم گرفت.

رئیس کمیته انضباطی گفت: دلایل اصلی حوادث و تخلفات انضباطی مصاحبه ها و صحبت هایی است که عوامل تیم ها قبل و بعد از مسابقات انجام می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها