این قرارداد همکاری می‌تواند برای هر دو طرف معامله با سوددهی همراه باشد

اتحاد سامسونگ و مایکروسافت بر علیه اپل

این ساعت یک غول تمام عیار خواهد بود

مشخصات ساعت سامسونگ لو رفت

ساعاتی پس از درج شایعه مربوط به ساخت ساعت هوشمند جدید سامسونگ، مشخصات دقیق این محصول به رسانه‌ها راه یافت که نوید از یک محصول بسیار مطلوب می‌دهند.
کد خبر: ۷۸۶۰۰۸
مشخصات ساعت سامسونگ لو رفت

جام جم کلیک: معمولا وقتی که یک شایعه درباره ساخت محصولی در رده فناوری اطلاعات به‌گوش می‌رسد شاهد این هستیم که تا چند روز درباره این محصول، فضایی عجیب و بدون رخنه کردن اطلاعات بیشتر شکل می‌گیرد ولی ساعت هوشمند سامسونگ قرار است تا تمامی این چهارچوب‌های نانوشته را بشکند زیرا تنها چند ساعت پس از انتشار نخستین اخبار مربوط به ساخت این ساعت، هم‌اکنون مشخصات سخت‌افزاری آن نیز به رسانه‌ها راه پیدا کرده است.

این ساعت هوشمند که با نام پروژه Orbis شناخته می‌شود به احتمال فراوان در تابستان سال جاری رونمایی رسمی و مدت کوتاهی پس از آن نیز در سطح تجاری به بازار عرضه خواهد شد. البته این مشخصات شامل تمامی موارد نیست و هنوز اطلاعات بسیاری مانند نوع پردازنده و یا سیستم‌عامل این محصول، ناشناخته باقی مانده‌اند. حال مشخصات سخت‌افزاری این محصول به رسانه‌ها راه یافته‌اند و به‌ترتیب شامل این موارد هستند: نمایشگر این ساعت هوشمند برخلاف آخرین مدل‌های عرضه شده از سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ، از نوع نمایشگرهای منحنی نخواهد بود و صفحه نمایشی دایره‌ای و تخت بر روی Orbis وجود خواهد داشت. در این ساعت از بلوتوث خبری نخواهد بود و حتی رابط آن با تلفن‌های همراه هوشمند نیز شبکه وای‌فای در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این نیز نام کد پروژه مربوط به هردو مدل این ساعت هوشمند نیز به رسانه‌ها راه یافته است که بر اساس آن مدلی که تنها به وای‌فای مجهز است با نام SM-R720، شناخته شده و مدلی که به‌صورت همزمان از وای‌فای و اینترنت همراه 3G استفاده می‌کند نیز SM-R730، نام خواهد داشت. به‌احتمال فراوان نیز انحصار این ساعت به محصولات سامسونگ برداشته خواهد شد تا بازار بزرگ‌تری برای آن ایجاد شود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها