باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ با شبکه خبری سی.بی.اس گفت: اگر توافق هسته‌ای قابل‌قبولی در میان نباشد، واشنگتن از مذاکرات خارج خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۸۳۶۹
تهدید دوباره اوباما به ترک مذاکرات

به گزارش تسنیم، وی گفت: هر توافقی باید به قدرت‌های غربی اجازه راستی‌آزمایی را بدهد که براساس آن تهران به سوی دستیابی به سلاح اتمی حرکت نمی‌کند و اگر ایران تقلب کند آمریکا و دیگر کشورها زمان کافی برای اقدام داشته باشند. اوباما پیش از این هم یک بار دیگر تهدید کرده بود میز مذاکره را ترک می‌کند که این تهدید با واکنش مقامات کشورمان روبه‌رو شده بود. مقامات کشورمان تاکید کردند این آمریکاست که به مذاکره نیاز دارد نه ایران.

محمدرضا تابش دچار عارضه مغزی شد

محمد رضا تابش، نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی به دلیل عارضه مغزی راهی بیمارستان شد.

فرزند این نماینده مجلس در گفت‌و‌گو با ایسنا، با تائید این خبر گفت که شرایط جسمانی پدرش مساعد است؛ ولی وی برای تکمیل مراحل درمان به تهران منتقل شده است.

براساس این گزارش، محمدرضا تابش، نماینده اردکان روز شنبه دچار مشکل شد و بلافاصله در بیمارستان اردکان بستری شد.

الهه تقوایی، متخصص مغز و اعصاب و دکتر معالج تابش نیز گفت: معاینات لازم در مورد نماینده اردکان انجام و موضوع نگران‌کننده‏‏ای مشاهده نشده است.

همچنین دیروز اعلام شد محمدرضا صادق، مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور به دلیل ضعف جسمانی در بیمارستان میلاد بستری شده است.

تفاهم‌نامه با روسیه برای تولید سوخت نیروگاه بوشهر

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تفاهم‌نامه‌ای با روس‌ها برای تامین سوخت نیروگاه مبادله کرده‌ایم که براساس آن روس‌ها موافقت اولیه خود را برای تولید سوخت نیروگاه بوشهر اعلام کرده‌اند.

به گزارش فارس، علی‌اکبر صالحی اضافه کرد: ما موافقت‌نامه‌ای را در سال 1995 با روس‌ها مبادله کرده‌ایم که در آن آمادگی‌شان را اعلام کرده‌اند اگر ایران سالانه چهار مجتمع سوخت و در 10 سال حداکثر 26 مجتمع سوخت چه خودش و چه با کمک دیگران بسازد آن را ارزیابی کنند و در صورتی که از نظر فنی مشکلی از نظر جاگذاری در قلب رآکتور نداشت، جاگذاری کنند.

صالحی گفت: امیدواریم پیرو آن موافقت‌نامه و نیز تفاهم‌نامه‌ای که اخیرا امضا کرده‌ایم روس‌ها با ما در این عرصه جدی‌تر وارد همکاری شوند.

سرکوب چند باند داعش در شهرهای مرزی

حسین ذوالفقاری،‌ معاون امنیتی وزارت کشور با اشاره به تلاش داعش در سال‌جاری گفت: داعش با ایجاد چند باند در شهرهای مرزی به دنبال ناامنی بود که همگی آنها سرکوب شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها