هواوی به زودی عرضه ساعت‌های هوشمند ویژه خود را آغاز خواهد کرد

رقیب سرسخت ساعت اپل وارد بازار می‌شود

راهنمای خرید ساعت هوشمند (بخش اول: سیستم‌عامل و سازگاری با دیگر هوشمندان)

راهنمای خرید ساعت هوشمند (بخش اول)

یکی از مهم‌ترین علل تولید ساعت‌های هوشمند، ترکیب امکانات آنها با تلفن‌های همراه هوشمند است. پس سیستم‌عاملی که ساعت هوشمند شما از آن پشتیبانی می‌کند و با آن سازگار است از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۶۱۱۵
راهنمای خرید ساعت هوشمند (بخش اول)

چند ماهی است بازار ساعت‌های هوشمند حسابی داغ شده و کاربران به تهیه این ساعت‌ها علاقه‌مند شده‌اند. همان‌طور که می‌دانید کاربران برای خرید تلفن‌همراه و تبلت نیز دنبال راهنماهای خرید هستند تا بتوانند با بودجه‌ درنظر گرفته و انتظاراتی که دارند، بهترین را انتخاب کنند.

مطمئنا ساعت‌های هوشمند نیز وضع مشابهی دارند و بسیاری از علاقه‌مندان دنبال راهنمای مناسبی برای کمک در انتخاب و خرید بهترین ساعت برای خود هستند. در سلسله مطالب این بخش از زندگی همراه قصد داریم موارد مهمی را برای خرید یک ساعت هوشمند، شرح دهیم.مجموعه نرم‌افزارها، ابزارهای تناسب اندام، قابلیت مکالمه یا حتی مجهز بودن به دوربین عکاسی از امکاناتی است که ساعت‌های هوشمند در خود جای می‌دهند.

سیستم‌عامل و سازگاری با دیگر هوشمندان

یکی از مهم‌ترین علل تولید ساعت‌های هوشمند، ترکیب امکانات آنها با تلفن‌های همراه هوشمند است. پس سیستم‌عاملی که ساعت هوشمند شما از آن پشتیبانی می‌کند و با آن سازگار است از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود، زیرا چنانچه ساعت هوشمند شما با سیستم‌عامل اندروید سازگار باشد و تلفن‌همراه هوشمندتان به سیستم‌عامل آی.او.اس مجهز باشد، نمی‌توانید حداکثر استفاده را از ساعت هوشمند خود ببرید و در مواردی شاید این ساعت با یک ساعت آنالوگ یا ساعت رایانه‌ای ساده تفاوتی نداشته باشد.

ساعت هوشمند پبل (Pebble) و پبل استیل (Pebble Steel) از سیستم‌عامل اندروید و آی.او.اس پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ از سری تلفن‌های هوشمند گلکسی پشتیبانی می‌کند و برخی مدل‌های دیگر همچون ساعت‌های هوشمند سونی نیز هر تلفن هوشمند یا تبلت مجهز به اندروید 4 و بالاتر را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد.

ساعت‌های هوشمند اندرویدی ملقب به Android Wear نیز از سوی شرکت‌های مختلفی مانند سامسونگ و ال.‌جی به بازار عرضه شده‌اند که با دستگاه‌های هوشمند مجهز به اندروید 3/4 و بالاتر سازگاری دارند. اگر قصد دارید بدانید تلفن هوشمند شما از Android Wear پشتیبانی می‌کند یا خیر کافی است از تلفن‌همراه هوشمند خود به لینک g.co/WearCheck که گوگل برای بررسی این موضوع طراحی کرده، مراجعه کنید.

توصیه کلیک: پیش از خرید هریک از مدل‌های ساعت هوشمند حتما از سازگار بودن آن با تلفن همراه هوشمند خود مطمئن شوید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها