جنایت خواستگار شکست خورده

قتل مادر و دختر 8 ساله در تهران

در پی حریق یک منزل مسکونی در غرب پایتخت مادر و دختری در آتش سوختند.
کد خبر: ۵۵۴۳۲۴
مادر و دختری در آتش سوختند

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام وقوع حادثه حریق در ساعت 14:58 ظهر امروز دوشنبه، ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 27 را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در بلوار تعاون، خیابان شربیانی اعزام کرد.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل که زیر زمینی به وسعت پنجاه متر مربع در یک ساختمان سه طبقه بود مشاهده کردند شعله‌های آتش تمام این محل را در بر گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه زیرزمین این ساختمان که از آن به عنوان واحد مسکونی استفاده می‌شد، مسکونی نبوده و در بخشی از آن نیز موتورخانه قرار داشته، اظهار داشت: آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی شعله‌های آتش در این واحد مسکونی را به طور کامل مهار و اطفاء کردند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان پس از اطفای حریق در بازرسی از منزل با جسد سوخته یک زن 35 ساله و دختربچه 13 ساله‌اش روبرو شدند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تحت بررسی است،‌ گفت: آتش نشانان ایستگاه 27 پس از اتمام عملیات خود محل را به عوامل پلیس آگاهی تحویل دادند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها