تجلیل احمدی‌نژاد از 15 فرمانده و متخصص نیروی دریایی ارتش

رئیس‌جمهور با اهدای نشان دولتی مدیریت و لیاقت به‌ فرمانده نیروی دریایی ارتش و اهدای لوح زرین سپاس به 14 نفر از فرماندهان و دست‌اندرکاران طراحی و ساخت تسلیحات و تجهیزات پیچیده نظامی از آنها تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۱۲۴۶۳

38 سال خدمت در مناطق مختلف نیروی دریایی ارتش و شرکت در اجرای موفق پروژه‌های پدافند غیرعامل در مناطق و پایگاه‌های ناوگان جنوب، ساخت ناوهای موشک‌انداز کلاس پیکان، ساخت ناوشکن‌های جمهوری اسلامی ایران سهند و ولایت در ناوگان شمال و جنوب، ساخت زیردریایی‌های کلاس غدیر و السابحات در کارخانجات منطقه یکم نزاجا، استقرار دو فروند کشتی در ورودی و خروجی منطقه حضور دزدان دریایی و ایجاد کریدور امن جهت برقراری خطوط مواصلاتی کشتی‌های تجاری و نفت‌کش از جمله دلایل تجلیل از فرمانده نیروی دریایی ارتش بود.

دریادار غلامرضا خادم بی‌غم جانشین فرمانده نیروی دریایی، دریادار امیر رستگاری معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی، دریادار دوم ابراهیم اشکان فرمانده قرارگاه مقدم نیروی دریایی، دریادار دوم علی غلام‌زاده فرمانده پروژه موج نیروی دریایی، دریادار دوم عباس زمینی نوق فرمانده فنی نیروی دریایی، دریادار دوم حسین آزاد، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی، دریادار دوم محمدرضا عباسیان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی، دریادار دوم سیاوش جره فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی، دریادار دوم حمزه علی کاویانی فرمانده تکاوران دریایی نیروی دریایی، ناخدا یکم غلامرضا شیرانی‌بیدآبادی جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی، ناخدا یکم بابک عبدالله فرمانده ناو جمهوری اسلامی ایران (خارک)، ناخدا دوم حسین حریری فرمانده ناو تیپ زیرسطحی منطقه یکم نیروی دریایی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی و دریادار دوم مهدی قطبی فرمانده حفاظت اطلاعات نیروی دریایی 14 فرماندهی بودند که رئیس‌جمهور با اهدای لوح زرین سپاس از آنان تجلیل کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمود احمد‌ی‌نژاد که عصر دیروز به استان هرمزگان رفته بود همچنین از بخش‌های مختلف ناوشکن جماران که بتازگی از ماموریت خود از خلیج عدن بازگشته است بازدید کرد.

رئیس‌جمهور دیروز در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بین‌المللی فارابی در تهران نیز با انتقاد از تولید علومی که عمق آنها نژادپرستی و سلطه‌گری است، از پیشنهاد خود به سران یکی از کشورهای بزرگ برای جمع‌آوری بمب‌های اتم و صرف پول آن برای مردم خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: چند ماه قبل با رئیس یک کشور بزرگ و به ظاهر قدرت بزرگ دیدار داشتم، در آنجا مطرح کردم که چقدر خوب است که بمب‌های اتم جمع شده و پول آن خرج مردم شود.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: هنگامی که از علوم انسانی سخن می‌گوییم، به ذهن متبادر می‌شود که به دنبال علومی هستیم تا رفتار انسانی و جامعه انسانی را پیش‌بینی و مدیریت کنیم.

رئیس‌جمهور با تاکید بر این‌که باید علوم انسانی را در دایره وسیع‌تری تعریف کرد، افزود:‌ می‌توان گفت علوم انسانی از علومی است که ناظر بر حرکت انسان‌ها در مسیر کمال برای نیل به قله تعالی است، زیرا اصولا همه علوم انسانی‌اند؛ و فقط انسان است که می‌تواند علوم را دریافت کند. علم برای سایر موجودات معنا نداشته و در زندگی آنها تاثیری ندارد.

احمدی‌نژاد سخت‌ترین و مهم‌ترین ماموریت انسان را عبور از مرحله حیوانیت به دایره انسانیت عنوان کرد و گفت: علوم حقیقی انسانی آن است که راه را برای عبور انسان از مرحله حیوانی به فضای ملکوتی انسانی بگشاید. انسان این ظرفیت را دارد که به بالاتر یا پایین‌تر از مرحله خود صعود و یا سقوط کند. نشانه‌های سقوط و صعود بسیار زیاد است و ما آنها را در تاریخ مشاهده کرده‌ایم.

رئیس‌جمهور با بیان این‌که هر فردی در هر کاری باید تحولات و تصورات خود را اندازه‌گیری کند تا میزان موفقیت خود را بسنجد، گفت: به عنوان مثال رئیس یک حکومت باید هر روز معنویات، اخلاق و آرزوهای خود را با انسان کامل مقایسه کند.

اگر از آنها دور شد معلوم است که پشت سر او چه اتفاقی می‌افتد. دنبال هر اندیشه‌ای جز اندیشه انسان کامل باشیم، نتیجه آن سقوط است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها