خودرویتان را با چند ترفند ساده از خراب شدن نجات دهید
در این گزارش توصیههایی از یک مکانیک پیشکسوت را برای شما به اشتراک گذاشتهایم که تجربه هایش قطعا در نگهداری اتومبیلتان به شما کمک می کند.
در این گزارش توصیههایی از یک مکانیک پیشکسوت را برای شما به اشتراک گذاشتهایم که تجربه هایش قطعا در نگهداری اتومبیلتان به شما کمک می کند.
پیشازاین، هایپراسکرین خارقالعادهٔ ۵۶ اینچی مرسدس بنز EQS با سه صفحهنمایش را دیده بودیم و از برخی مشخصات فنی آن باخبر شده بودیم اما حالا میتوانیم از همهٔ ویژگیهای این سدان لوکس الکتریکی مطلع شویم زیرا مرسدس بنز سرانجام رسماً آنرا معرفی کرده است.
سیتروئن مدل کاملاً جدید C5 X را بهعنوان پرچمدار جدید خود معرفی کرده و آنرا ترکیبی از سدان، استیشن و کراس اوور توصیف کرده است.
پورشه ۹۱۱ توربو S یکی از سریعترین خودروهایی است که میتوان خرید. در هر نسل، پورشه راهی برای بهبود پرفورمنس این خودرو پیدا میکند و جدیدترین نسل آن با کد ۹۹۲ نشاندهندهٔ اوج تواناییهای این شرکت آلمانی است؛ بنابراین، اگر ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ در برابر توربو S قبلی یعنی ۹۹۱.۲ قرار گیرد چه خواهد شد؟ روی کاغذ پاسخ این سؤال را می دانیم اما در دنیای واقعی چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ کارواو در جدیدترین درگ خود میخواهد پاسخ این سؤال را بدهد.
این روزها هر اسب بخار و هر دهم ثانیه در صنعت خودروسازی اهمیت دارد و خودروسازان دائماً سعی میکنند مدلهای قویتر و سریعتری را معرفی کنند که این موضوع حتی در بخش کراساوورها هم وجود دارد.
جدیدترین مسابقهٔ درگ کارواو عملکرد ناامیدکنندهٔ تویوتا سوپرای بازار اروپا را بهخوبی نشان میدهد. در اینجا این کوپه ژاپنی در برابر بامو M440i قرار گرفته که قدرت بیشتری دارد و به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است اما تنها ۱,۶۱۰ پوند قیمت بیشتری نسبت به سوپرا دارد.
شاسی بلندهای امروزی اصلاً کلافه کننده نیستند. خودروهای بزرگتر از محفظه پیشرانه بزرگتری برخوردار هستند و خودروسازان نیز میخواهند این محفظه را با اسبهای پرقدرت پر کنند.
خودروهای امروزی بامو اغلب بزرگ و سنگین هستند اما این ایستا ۳۰۰ مدل ۱۹۵۹ که برای حراج گذاشته شده هیچکدام از این ویژگیها را ندارد. این خودروی کلاسیک دو سال پیش توسط یکی از نمایندگیهای بامو در آمریکا خریداری شده و سپس پیشرانه و گیربکس آن موردبازسازی قرار گرفتهاند.
«فیات ۵۰۰» دیگر در بازار آمریکا عرضه نمیشود. این امر به معنی عدم حضور آبارث ۵۰۰ تیز و فرز در این کشور نیز میباشد. از آنجایی که دیگر خبری از آبارث فیات ۱۲۴ اسپایدر هم نیست بنابراین این شرکت بصورت رسمی در آمریکا حضور ندارد و استلانتیس نیز برنامهای برای تغییر این وضعیت نداشته است. از آنجایی که فقط فیات ۵۰۰X در بازار آمریکا عرضه میشود بنابراین آینده این خودروساز ایتالیایی در بازار آمریکا چندان خوب به نظر نمیرسد.
گاهی اوقات خودروسازان ناشناختهای محصولات بسیار عجیبی معرفی میکنند که بد نیست با آنها آشنا شویم. جدیدترین مصداق این موضوع شاسی بلند جدیدی بنام ترکس کروزر از شرکت هندی فورس موتورز است.