نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با شکست مقابل حریف لهستانی از رسیدن به فینال باز ماند.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۶۷
الیاسی از رسیدن به فینال باز ماند/مردانی و قادریان حذف شدند؛ قوره جیلی در شانس مجدد

به گزارش جام جم آنلاین، مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمان جهان از ظهر امروز (به وقت ایران) در پاریس فرانسه آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 59، 66، 80 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

* نتایج فرنگی‌کاران کشورمان در 4 وزن دوم به شرح زیر است:

* مردانی با شکست کره‌ای حذف شد

در وزن 59 کیلوگرم که 30 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر از سد فیروز توختایف، دارنده مدال برنز 2016 آسیا از ازبکستان گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر 2 مقابل حامت رستم از ترکیه به پیروزی رسید، اما در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 12 بر 6 مغلوب سئونگ‌هاک کیم از کره‌جنوبی شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه‌نهایی و عدم راهیابی به فینال از گردونه مسابقات کنار رفت.

* الیاسی در رده بندی

در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 2 بر یک مقابل سوسلان دائوروف، نفر سوم 2017 اروپا از بلاروس به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر یک کنستانتین استاس از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

وی در این مرحله نیز با ارائه یک کشتی زیبا و منطقی با نتیجه 4 بر یک علمت کبیسپایف، نایب قهرمان 2017 آسیا و دارنده مدال برنز 2015 جهان در وزن 59 کیلوگرم از قزاقستان را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

الیاسی در این مرحله با نتیجه 3 بر یک دنیس دمیانکوف از اوکراین را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت؛ اما برای رسیدن به فینال با نتیجه 4 بر یک مغلوب ماتئوز برناتک قهرمان زیر 23 سال اروپا از لهستان شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.

الیاسی امشب در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت.

در این وزن 36 نفر به روی باسکول رفته‌اند.

* قادریان حذف شد

در وزن 80 کیلوگرم که 29 نفر حضور دارند، یوسف قادریان، دارنده مدال برنز 2015 جهان با ارائه عملکردی بسیار ضعیف و دور از انتظار در دور اول با نتیجه 10 بر یک مغلوب ماکسیم مانوکیان از ارمنستان شد که با توجه به حضور حریفش در فینال باشد به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

قادریان در این مرحله با تساوی 3 بر 3 مقابل آلکساندروس کسیدیس، دارنده مدال‌های طلا و نقره زیر 23 سال اروپا از سوئد، از رسیدن به مدال باز ماند.

* حضور قوره‌جیلی در شانس مجدد

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره‌جیلی در دور نخست مورات رامونوف، دارنده مدال نقره 2016 آسیا از قرقیزستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد، اما در دور دوم با نتیجه 4 بر یک مغلوب هیکی نابی، دارنده مدال برنز 2014 جهان و بازی‌های اروپایی و نفر پنجم المپیک ریو و نایب قهرمان المپیک لندن از فنلاند شد که با توجه به حضور حریفش در فینال باشد به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

قوره‌جیلی در این مرحله با ماتئو لورنتز از فرانسه دیدار خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها