«خانه شش در» عنوان سریالی است که درسیمای مرکزاصفهان تهیه وبه کارگردانی مجید جوانمرد آماده نمایش شده است. این سریال که از حال و هوای طنز برخوردار است یک داستان اجتماعی را دستمایه کار قرار داده است.
کد خبر: ۱۳۲۵۷۲

در این سریال حسن اکلیلی ، پوراندخت مهیمن ، مرتضی کیوانداریان ، فاضل پارسا، الهام باقریانی ، شهریار دخانی ، شهلا خزاعی ، رضا ناطقیان ، اعظم بهروان ، بیژن رافعی ، آزاده ریاضی ، سعادت نوری ، پری کربلایی ، مصطفی بهشتی و احسان اکلیلی به ایفای نقش پرداخته اند. «خانه شش در» داستان مردی به نام آقاجلال ، را روایت می کند که به شغل فرش فروشی مشغول است که ناگهان متوجه می شود پدربزرگش در بستر مرگ است و قصد نوشتن وصیت نامه را دارد. آقاجلال به دلایلی نمی تواند خود را به موقع به پدربزرگ برساند. پدربزرگ فوت می کند. در مراسم تدفین پدربزرگ اتفاق عجیبی می افتد. هنگامی که آقاجلال داخل قبر می رود و روی صورت پدربزرگ را پس می زند، میت یکباره زنده می شود و به او می گوید: «خانه شش در زیر آب حوض کر!» و مجددا می میرد.
این موضوع باعث می شود آقاجلال شوکه شود و مدام آخرین جمله پدربزرگ را تکرار کند. پریشانی آقاجلال آنقدر ادامه پیدا می کند که همه اهل محل و فامیل باخبر شده سعی می کنند خانه شش در را پیدا کرده و گنج احتمالی را از آن خود کنند و این ابتدای مجموعه اتفاقات پیش بینی نشده است . سریال خانه شش در با فیلمنامه ای از حسین حشمتی جلوی دوربین رفته است. در این سریال حسین خواجویی به عنوان مدیر تولید و مجری طرح ، ابوالفضل کرباسی در مقام تصویربردار، ایرج رضایی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و مجتبی حبیب اللهی و حسین حجازی هم به عنوان صدابردار فعالیت کرده اند. مجید جوانمرد پیش از این فیلمهایی چون شکار دستمزد ، عروسی خون ، لبه تیغ ، مار و قافله را کارگردانی کرده است. سریال «خانه شش در» دوشنبه ها از شبکه 2سیما پخش می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها